Sunday, April 29, 2012

Changes, good or bad?



Täna on laupäev ja olen terve pika päeva pakkinud ja koristanud, nimelt olen taas kolimas. Hetkel olen Tartus elades elanud kaheksas erinevas kohas, seda on ikka päris palju, nagu sipelgad oleks püksis, no ei suuda ühe koha peal püsida. Ja kõik need kohad on olnud Tartu erinevates osades, niiet võin öelda, et tunnen Tartut peaaegu läbi ja lõhki :).
Jube kui palju võib ühel inimesel riideid olla, mida ta tegelikult ei kanna ja selle lühikese pooleteise aasta jooksul selles korteris elades on kapid kogunenud täis igasugust erinevat pahna, hetkel tundub arusaamatu, miks ma olen neid kõiki asju sinna kappi üldse pannud. Täiesti ajuvabat tavaari kapid pungil täis. Otsustasin siis, et müün enamus asju maha, sest niikuinii ei ole enam kaua jäänud, ainult aasta veel ja siis olen juba minemas. Mõttetu on jätta asjad tolmu koguma ja võibolla see, mis minu jaoks on mõttetu on, kellegi teise jaoks väga vajalik.
Aga igaljuhul ma nüüd panen ennast valmis, sest lähme Ketuga tsekkame Tartu ööelu üle, niigi pikk vahe jäänud :)

PS! Aga muutused on head, mulle meeldivad :)

No comments:

Post a Comment