Tuesday, June 17, 2014

Pildid pildid pildid

Santa Cruz
Santa Cruz
Meie siider siin...
Pidusse
Armastan neid California palmikesi...
Kord kuus tuleb magusa isu ja no andsin isule järgi :)
Santa Cruz
Armastan seda poodi!
Imelik ennast näha üle pika aja ilma tukata :)
Minu püha koht :) liiga palju vaba ruumi
Niisama keegi lihtsalt kaotas plätu ära :D
Santa Cruz
Santa Cruz
Minu kalli Tata sünnipäev Cheesecake Factorys :)
Minu esimene American pie vol.1
Minu esimene American pie vol.2
Minu esimene American pie vol.3
Üle pika aja tüdrukutega väljas :) San Francisco
Mõnusss :)
Väga tähtis inimene mulle!
Sunny sundis mind lõpuks maitsma tema lemmik jäätist ja ostis mulle ja sundis ära sööma, liiga magus värgendus minu joaks :)
Hello! Musi teile kõigile!
Hingemattev vaade!
Vot see oli matk, kokku kolm tundi ülesmäge
Lõpuks tipus, Mission Peak
Juhuuuuuuu!
Pani korraks mõtlema!
Mission Peak
Väga väsinud Sunny :D
Milline vaade...
Mission Peak
Mission Peak
Mission Peak
Mission Peak
Mõnus pärastlõuna poistega pargis :)
Esmaspäeva õhtune trenn koos jalkaga...

No comments:

Post a Comment