Friday, August 1, 2014

Üks aasta USAs!

Tervitust kõigile, pole nii ammu kirjutanud aga mul on ka vabandused varnast võtta, nimelt olen palju ringi reisinud viimasel ajal, selle nädala teisipäeval tegin oma arvuti taaskord lahti pärast viienädalast vaheaega. Uskumatu Eestis olles ma poleks vist kunagi suutnud nii kaua arvutist eemal olla. Jah seda küll, et siin olles põhiajast kasutan internetti läbi telefoni aga ikkagi. Nagu postituse pealkirgi ütleb, ongi lõpuks aasta täis kui seadsin sammud Ameerikamaa poole, uskumatult kiiresti on see aeg läinud ja see hirmutab mind tohutult. Mida vanemaks saad seda rohkem hakkad aru saama, kui kiiresti elu sinust mööda jookseb. Selleks ongi minu mõtlemine nii palju muutunud, et kui ma tahaksin või sooviksin midagi siis ma ei mõtle, et teine kord, vaid teen seda kohe, võibolla ei teki mul kunagi enam sellist võimalust ja siis on juba hilja kahetseda. Tee mida su hing ihaldab ja tee seda kohe!
Minu juuli kuu möödus põhiliselt nii nagu ikka tööd tehes, reisides ja eelkõige rohkem kui muidu aega sõpradele pühendades. Samal ajal kui kirjutan hoian endal silma all kalendrit, et mäletada mida olen vahepeal teinud ja kus olnud. Peaaegu kõik juuli kuu nädalavahetused, kui ma just kuskil kaugemal reisil ei olnud siis veetsime sõpradega need nädalavahetused San Franciscos. Neljas juuli on siin mega suur püha ehk siis iseseisvuspäev ja no seda ikka tähistatakse ka vastavalt. Minu arvamus, kui võrdlen Eestiga siis nagu meie aastavahetus, palju ilutulestikke ja muidugi siin võis näha igasuguseid erinevaid lipuvärvides erinevaid aksessuaare. Võtsime hostelis endale toad ja oli seal terve nädalavahetuse. Vaadataes seda ilutulestikku, tundsin esimest korda elus, et see ei ole midagi erilist enam, mingil hetkel kadus täiesti huvi seda vaadatagi. Lahe oli see, et Eesti tüdruk Kristiina oli ka meiega, väga lahe :). Linn oli mega ülerahvastatud. Laupäeval läksime Ruby Skysse tantsima ja siis pühapäeval võtsime natuke vaiksemalt, et valmistuda uueks töönädalaks.
Uuel nädalal olin töölainel ja osaliselt ka planeerisime ja valmistusime Lake Tahoe tripiks, mis oli ülivinge. Reedel pärast töö panime autole hääled sisse ja sõit Tahoe poole võis alata, neli ja pool tundi sõitu. Meil oli ülivinge ja suur maja, kus oli absoluutselt kõik vajalik olemas koos mullivanniga. Terve nädalavahetuse veetsin ma mullivannis 11 tundi, ütleme nii, et põhiline elu käis mullivannis, nii palju nalja sai. Kokku oli meid vist kuskil 16 inimest. Laupäeval päeval käisime matkamas mägedes ja õhtul oli meil oma professionaalne DJ Ruby Skyst, mis oli ülivinge. Terve nädalavahetus oli ülitsill. Ei ole ma saanud veel kõiki pilte tollest nädalavahetusest, kui saan siis lisan siia ka kindlasti, kuigi mõned mul on olemas ja need panen siia ka üles. Temperatuur oli Eesti kraadides 36 kraadi, niiet mõnusalt palav.
Pärast nädalavahetust tegin tööd kaks päev ja oligi aeg asjad kokku pakkida ja kolmapäeva varahommikul lend Hawaiile võis alata, meie läksime siis Mauile. Loodus oli imeline, siiamaani ma ei suuda uskuda kui helesinine ja läbipaistev saab vesi olla isegi keset ookeani. Kui me ookeani peale snorkeldama läksime siis ütleme nii, et väga kaua vees ei tahtnud olla, kuna eelmine aasta sügisel sai Mauil snorgeldades üks Saksa au pair surma, nimelt hai ründas teda. Sellepärast hoidsin koguaeg laeva lähedale ja olin valmis kohe redelist üles ronima. Põhisiselt veetsimegi aega basseini ääres ja rannas. Naljakas on see, et väga tihti on väiksed sajuhood, õhk on ikka soe aga nüüd tean miks seal nii ilus roheline on, kuna seal sajab nii tihti. Kahel päeval anti meile tormihoiatus ja paluti mitte hotelli juures kaugele kuskile minna, eriti autoga kuskile kaugemale sõita. Ühe päeva veetsime vihmametsa avastades. Kohe kui Mauile jõudsime, oli tunne, et see õhk sarnaneb nii Eesti omale, õhk oli väga niiske, juuksed kiskusid kohe krussi ja näonahk muutus tunduvalt. California õhk on nii kuiv ja mulle väga meeldib see, kuna ma ei pea suurt vaeva nägema, et juukseid sirgeks saada ja higistamisega ei ole ka probleeme aga kuum on meil ikka, väga kuum. Ja vihma meil ikka ei ole, olukord kisub juba kriitiliseks. Igaljuhul Mauil pidime olema kümme päeva, lõpuks juhtus niiet teised tahtsid kauemaks jääda nädalaks ajaks ja mina tulin koju nii nagu algselt planeeritud. Nädalavahetuse veetsin mõnusalt linnas, käisime Dga ühe õhtu jooksul kahte filmi vaatamas, päris lahe oli. Vaadatud sai siis Sex Tape ja uus ahvide film, mõlemad oli head. Koju tagasi tulin teisipäeva hommikul, õhtul läksime jälle kinno koos tüdrukutega vaatama kauaoodatud Lucyt, oh man milline pettumus, pool filmist üli hea ja teine pool nii mõttetu.
Hetkel siis käivad suured ettevalmistused järgmiseks nädalavahetuseks, kuna minu sünnipäeva nädalavahetus jääb ka Sunnyle viimaseks nädalavahetuseks Californias. Algselt oli plaanis minna Las Vegasesse, kõik oli juba paika pandud, kui muutsime plaane ja nüüd on hoopiski parem plaan, hihii ootan põnevusega. Eks ma annan märku, kui ma kuskil olen ja millega me tegeleme.
Mul on selline tunne, et kui Mauilt tagasi jõudsin, et mul on nii palju asju teha ja korda ajada, et lihtsalt suur segadus kust otsast alustada. Kuna üks aasta ongi nüüd läbi, siis tuleb mõnda asja uuendada ja sada tuhat teist asja. Ootan põnevusega uudiseid kodumaalt ja mida pole ma ammu jõudnud teha on skypeda kellegagi. See on küll asi, mida väga tahaksin teha, pärast sünnipäeva nädalavahetust peaks rohkem aega olema ja siis võtan ennast käsile. Seniks olge tublid ja loodan, et naudite Eesti mõnusat kuuma suve, ei ole sellel midagi viga, eestlase suurim soov on ju alati olnud üks ilus ja korralik suvi, nüüd lõpuks soovid täitusid, niiet nautige! :)

Tsauka!

Mina ja mu kallis Ola
Kõik koos :)
Wild girls :)
Hommikust alates kõik istuvad ja soojendavad ennast, et edasi minna ilutulestikku vaatama

4th of July
Metroos :) 

Koos Kristiinaga :)
Lake Tahoe
Lake Tahoe
Lake Tahoe
Mina ja minu kallid poolakad :)
Lake Tahoe
Lake Tahoe
Lake Tahoe
Imeline loodus!
Jõuan küll! Tugev Eesti naine :)
Imeline loodus!




Meie oma DJ :)
Köök
Mullivann,vaikus enne tormi :)

Meie magamistuba
Meie vannituba..
Üks parimaid nädalavahetusi minu elu...
...koos kõikide nende toredate inimestega, üle poole on puudu pildilt :)
Tere hommikust, Maui!


Lained viisid kõik kivid tagasi ookeani aga see kivike sätendas vee all ja mõtlesin, et vaatan järgi, mis asi see sätendab ja vot südame kujuline kivi, ookean saatis mulle armastust :)
Imeline loodus!

Angry birdsi lainel

Originaal koht Forrest Gumpi filmist tuntud restoran Bubba Gump

Alati valmis igaks elujuhtumiks :)
Shaved ice, nii hea oli :)
Kala tacod, parimad, mis saanud olen...
Väike jahutus kuuma päeva...

Keset vihmametsa Tai restoran, mida veel tahta :D
Nii kõrgel mägedes, et nähtavus null ja hingamine muutub raskemaks...
Mida veel tahta, papaiad, avokaadod ja banaanid tagahoovis
Surfi tund kohalikelt surfaritelt :)
Minu üks unistusi on täitunud, ujuda imeilusas waterfallis :)
Banana banana banana
Sätin mõnusalt voodisse, lasen silma looja, et pärast rasket päeva ööunele jääda, järsku keegi liigutab mu juustes ja siis selline sõber oli mu juustes. See oli hiiglaslik, tollel hetkel ei olnud midagi võrdluseks kõrvale panna.
Snorkeling
Snorkeling, nagu mu näost näha siis nägu on paistes ja keha on põlenud, väsimus võtab võimust...
Nii sügav aga ikka selgelt kõike näha 
Molokini...

No comments:

Post a Comment