Tuesday, January 7, 2014

2014

Loodan, et uus aasta tuli kõigile toredalt ja tõi palju uut energiat ja unistusi. Minul algas uus aasta suure pauguga, nimelt uus aasta sai kesta tund aega, kui sain suure uudise osaliseks. Hetkel on tunne juba parem, elu on täis paratamatust ja nagu olen koguaeg enda postitustes kirjutanud, kõik on millekski hea. 
Igaljuhul aasta viimane päev oli väga mõnus, mõtted olid terve päeva õhtu peal. Päev läbi tegutsesin ja õhtul hakkasin sättima, seekord oli vaja ennast valmis sättida natuke varasemaks ajaks, kui tavaliselt. Võtsin siis välja Viru Valge, kuna hoidsin seda spetsiaalselt selleks päevaks. Skypesin perega, soovisin head vana lõppu ja ilusat uut. Pikema kõne tegime Klaara, Kaja ja Androga, ohhh niii hea olid teiega rääkida, nalja sai kui palju. Alguses oli meil plaanis minna SF aga viimasel hetkel mõtlesime ümber, kuna piletite hinnad oli 250 dollarit jarohkemgi veel ja kuskile sisse saamiseks tuleb seista järjekorras 2 tundi või kauemgi, lõpuks otsustasime uue aasta vastu võtta siin samas SJ, lihtsalt seekord natuke eksklusiivsemas kohas. R ostis meile vip piletid ja me ei pidanud kaua aega järjekorras seisma. Sel õhtul olid arvatavasti kõik kohad ülerahvastatud nagu seegi koht. Aga iseenesest pidu oli lahe ja keskööl countdown oli võimas. Pärast läksime koju ja hommikul magasime kaua. Lõpuks otsustasin minna Great Malli, kuna tavaliselt kui mul tuju ei olnud Eestis, siis aitas selle vastu shoppamine aga teate ma ei ostnud peale Starbucksi joogi mitte midagi, pea oli nii mõtteid täis, et kõndisin ringi ja ei suutnud mitte midagi endale leida. Sõin õhtust ja läksin lõpuks koju, siis oli kell juba üheksa. Läksin varakult magama, kuna järgmine päev oli tööpäev. Neljapäevane päev möödus kiiresti, tööd tehes. Ja oo see päev oli mõnus, sain kodust suure paki, mis tuli uskumatult kiiresti kohale. Oh seda õnne :) ma olin nii õnnelik, seal oli nii palju head. Muidugi olid poisid paki avamisel suuremad ninad kui mina ja uurisid, kas neile kah ikka midagi on. Õhtul sain ootamatu kõne sõbralt ja otsustasin välja minna, koju jõudsin väga hilja. Hommikul varakult jälle tööle, poisid jäid täna koju, kuna ei tundunud ennast väga hästi. Päeval oli mul natuke vaba aega, mul oli nii suur väsimus, et otsustasin kõik oma vaba aja magada, üles ärgates oli lõunasöök ja pärast seda läksime poistega linna peale, plaanis oli toiduvarusid täiendada. Väga tore oli koos poistega ringi käia, kuulasid kenasti sõna ja olid kukupaid. Pärast tööd läksin jälle välja, seekord siis täitsa uude kohta, koju jõudsin jälle hilja. Laupäevane päev möödus natuke tööd tehes. Hommikul mängisime poistega uut lauamängu ja see oli esimene mäng, mille juhistest oli mul lihtne aru saada. Sõime lõunat ja pärast läksime parki. Ah peaaegu unustasin, et hommiku poole lõikasin poistel juukseid ka. Pärast tööd läksin käisin natuke ringi linna peal, oli vaja paari asja uurida, seejärel koju pessu ja oligi aeg asjad pakkida ja Fremonti sõita. Jäin päris hiljaks, siinkohal tundub mulle, et viimasel ajal olen ma kohe päris tihti igale poole hiljaks jäänud, tõsine Californialane juba :). Jep, et jäin tunnike hiljaks aga noh lõppkokkuvõttes jõudsin ikka kohtumispaika esimesena. Plaanis oli õhtusöök ja kino nagu ikka, kuna see film, mida mina tahtsin vaatama minna oli juba välja müüdud ja järgmine seanss oli väga hilja, siis R tahtis vaatama minna Hobbitit, olin filmi näinud aga mis sellest. Kuna eelnevatel öödel oli mu unevõlg kõvasti kasvanud, siis mis siis ikka juhtuda saab, kui ruum on pime ja silmi olen juba näinud, ma lihtsalt ei suutnud oma silmi enam lahti hoida. R toksas küll mind paar korda, et ma üles ärkaksin aga siis ta sai aru, et lootusetu juhtum. Pärast kino läksime koju ja läksin kohe voodisse, silm vajus kinni ja ärkasin hommikul, kui mind äratati. No selline uni oli, et jube lihtsalt, siis olime natuke aega üleval ja siis jäin jälle magama. Mingil hetkel sain aru, et pean hakkama sõitma, kuna Sunny oli tagasi SJs ja plaanis oli õhtusöök Sunny ja tema ema ja tädiga Cheesecake Factorys. Väga toredad inimesed ja Sunny ema ütles, et tal on nii hea meel, et Sunny leidis endale sellise sõbra nagu mina. Pärast tulin koju, koristasin enda tuba ja pugesin voodisse ja jäin kohe magama. Täna hommikul ärkasin ja läksin trenni, pärast trenni tulin koju kokkama. Lõpuks oli aeg tööle minna, pärast kooli tulime poistega kohe koju. Tegin õhtusöögi kartulipudru, pikkpoiss ja porgandisalat. Reedeks on plaanis teha kartulisalatit. Homme on plaanis kinno minna ja eks näha saab mis plaanid veel tekivad. Sellel nädalal on kalli Christo sünna ja järgmine nädal on pereisa ja R sünnipäevad, niiet palju tähistamist. Ja muidugi järgmine nädal tuleb Eesti inimene meile juba küll, niiet põnevust kui palju. Aga mis siis ikka, hetkel ka juba selline mõnus väss peal, et peaks voodisse pugema. Need kaks pühade nädalat ajasid graafiku nii segamini, nüüd vaja kehal natuke aega, enne kui taastub rutiiniga. Pilte ei olegi ma väga palu teinud. Olen tähele pannud, et piltide tegemine käib mul periooditi, mingi periood teen palju pilte ja on mida pildistada ja siis jälle teine hetk ei tule meeldegi pilti teha. Mõne pildi ikka leian, lisan siia. Olge tublid!
Nalja kui palju :)

Kostüüma valmis, sonks veel vaja korda teha ja ongi minek :)


Ohh, kuidas ma igatsesin Santa Maria maitseaineid :)

No comments:

Post a Comment