Tuesday, December 31, 2013

2013

Tervitused suviselt soojast Californiast. See postitus jääb minu viimaseks postituseks sellel aastal. Tänan kõiki, kes on minu elus mingitki rolli mänginud aitamaks kaasa minu unistuste elluviimisele, kes on mind toetanud, kes on mu sõber olnud, kes on mulle head soovinud. Kadestajaid ja halbu mõtteid mõtlevaid inimesi leiab igalt poolt, seetõttu hinda, neid eelmises lauses olevaid inimesi nii väga. 
Loodan, et teil kõigil on aastale 2013 tagasi vaadates, kaasa võtta midagi tõsiselt ägedat või kedagi tõsiselt toredat. Loodan, et suudate oma mõtted eemale hoida negatiivsest ja säästa ennast kadedatest inimestest, ärge raisake enda aega nende peale, uskuge nad ei ole seda väärt. Soovin, et uus aasta tooks kaasa palju uut ja huvitavat, seda ju nimigi ütleb "uus" aasta. Soovin, et elu suudaks teid palju üllatada ja seda ikka heas mõttes. Ühesõnaga ma soovin teile ainult kõike kõige paremat ja parimat veelgi. Olge tublid ja vinget aastavahetust, laske kõigel vanal ebaolulisel minna koos vana aastaga. Kallistan ja musi kaa :)



Mõnus päev poistega pargis :)

See on lihtsalt vastik, ei kutsu maitsma mitte üldse :)

Isetehtud mango daiquiri

Riis ja juurviljad, lemmik!

Poola tüdrukutega väljas :)

Mõnus soe :) teine päev jutti tegin endale sama toidu, nii maistev oli ja värskeltpressitud apelsinimahl

Mõnuss :)

Tore on ju üllatusi saada, lihtsalt selle eest, et sa kellelgi olemas oled :)

Fresh Banana Cheesecake

Elus esimest korda nägin ühe täpiga lepatriinut :)

2 comments:

  1. See sinu lepatriinu oli eelmises elus Marilyn Monroe :D :)

    ReplyDelete
  2. See sinu lepatriinu oli eelmises elus Marilyn Monroe! :) :) :)

    ReplyDelete