Wednesday, January 30, 2013

Uniiii

Mis toimub, eelmine nädal oli mul nii hea uni, võiks isegi öelda, et liigagi hea uni aga hetkel vastupidine olukord. Nõme küll kui vaatad öö jooksul 20 korda kella, et ega ma sisse ei ole maganud. Sel hetkel, kui kella ei vaata, siis jälle näen mingit hullemat unenägu, mis lihtsalt ei lase mul magada. Ei ole just väga mõnus tunne, kui vaatad kella ja imestunult vajub suu lahti, misasja ma olen sisse maganud, seksundiga voodist välja, asusin oma hommikusi toimetusi tegema, vaatasin, et väljas on nii pime veel. Mõtlesin, et vaatan uuesti kella ja ohooo, mis seal küll oli, kell on öösel 1.04 laheeeee. Võtsin siis riidest lahti ja läksin tagasi magama aga ega see esimene kord ei olnud. Seekord läks isegi hästi, eelmine kord jõudsin juba välisuksest välja, kui hakkas tunduma, et miski vist on valesti. Miski ärevus on mu sees, ei lase magada ja paigal olla, kuid vist tean, mis seda ärevust põhjustab.
Aeg on vahel kiirenduse peal, teinekord jälle liiga aeglane. Hetkel vist aegluumis liigub see eluke, nii venib, et ikka venib. Tegelikult ongi vist nii, et kui midagi väga ootad, siis ootusaeg on väga pikk, just ootaja jaoks.
Lubasin täna varem magama minna, sest eile olin ma omadega ikka väga läbi, isegi pea hakkas valutama, täna proovin tublim olla ja leida aega endale. Panna arvuti lihtsalt kinni, ei tegele mitte mitte ühegi asjaga, millega tegelikult oleks vaja tegeleda, lihtsalt lähen oma mõnusasse voodisse, vaatan võibolla natuke kanal 2-te ja naudin (mina kuulusin nende inimeste hulka, kellel 21.12 kadus kanal 2 ära) ning lähen magama, lootes, et täna tuleb väga hea uni.

No comments:

Post a Comment