Thursday, November 17, 2011

If you love life, life will love you back.

Nii mõnus on elust mõnu tunda ja tegelikult ongi nii, et elu on täpselt selline nagu sa ise elu võtad. Kui koguaeg mossitada ja virised, et kõik on nii halvasti, siis nii ongi. Ja sellise mõtlemisega hakkadki endale ligi tõmbama negatiivsust ja muresid. Viimasel ajal olen mõelnud ainult positiivselt ja kõik ongi hästi, isegi kui tekib mõni probleem või mure, siis tundub see nii tühine ja kergesti lahendatav. Ei ole mõtet enda närve raisata ülemõtlemisele, kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab.
Viimase nädalaga on nii mõni super asi teoks saanud. Esiteks olen ma nüüd kolmekordne tädi, pisike silmarõõm on nii armas.
Teiseks on sõidan aastavahetuseks Saksamaale, nii lahe, ei jõua ära oodata. Olen ammusest ajast tahtnud aastavahetuseks kuskile kaugele sõita ja nüüd see soov lõpuks täitubki. Piletid said ka ostetud ja Liis juba ootab meid Kotuga. Kui olen õigesti aru saanud, siis veedame Liisi perega ja Kotuga aastavahetuse sõbruitega :), ühesõnaga päris palju mehi on seal. Eestist ära lendame 29.detsember ja tagasi 3.jaanuar ehk siis tagasi jõuame aastal 2012.
Kolmandaks tuli mulle uks ahvatlev pakkumine, mis on seotud tööga, aga sellel ma pikemalt ei peatu, sest selle üle alles mõtlen ja sellega kiiret ei ole.
Järjest lähemale hakkab jõudma üks aasta lemmikumaid aegu - jõulud. Olen viimasel ajal liikunud palju erinevates seltskondades ja mul on nii kahju kuulda, et nii paljudele ei meeldi jõulud. Minu arvamus on see, et kõik algab lapsepõlvest, kuidas vanemad on jõuludesse suhtunud ja neid väärtustanud. Minu pere ja vanemad on alati pidanud jõule eriliseks, sellel on ka oma kindel põhjus.

No comments:

Post a Comment