Monday, June 10, 2013

9.juuni

Väike hetk puhkust ja nii läksid mõtted blogi peale. Tänase seisuga on mul jäänud veel 3 viimast tööpäeva, ootan väga. Vahepeal on mu suur võtmekimp, kus oli enne kokku 7 võtit, kahanenud ja järele on jäänud ainult 2 võtit. Kolmapäeval jääb sinna võtmekimpu ainult 1 võti, nii hajumatu. Olen üritanud siin California liikluseeskirju kätte võtta ja nats lugeda aga vot nii, kui ette võtan, vajuvad silmad kinni :) peab välja printima, siis võibolla siis natuke parem lugeda.  Kui täna oleks esmaspäev, siis saaksin öelda, et järgmine nädal on minu lõpetamine aga noh põhimõtteliselt ongi ju niiet vot. Pärast lõpetamist siis jaanipäev, ning pärast jaanipäeva, juuni viimane nädal on plaanis Eestis natuke ringi käia, mõnna, juba ootan. Pärast seda vinget nädalat hakkab minu viimane kuu Eestis päevi lugema. Hetkel mõtlen, et kuhu aeg kaob, miks tal nii kiire on. Tean vähemalt kahte asja, mille üle inimestel võim puudub, need on aeg ja loodusjõud. Mõnikord olen mõelnud küll, et võiks aeg seisma jääda aga ega ma ei imesta kui 20 aasta pärast on inimesed selle jaoks midagi välja mõelnud.
Reedel oli mul rühmaga lõpuväljasõit, väga tore oli, mõne lapsega jätsin juba hüvasti, kuna arvatavasti neid enam ei näe, nemad lähevad suvepuhkusele ja mina ju nendega uut õppeaastat ei alusta. Sain lastelt palju palju lilli, kingituse ja kommi, nii armas. Kuigi tegelikult lubasin neile, et me näeme arvutist ehk siis teen sügisel nendega Skype vestluse.
Eile sain üllatuse osaliseks, kolm toredat inimest helistasid mulle ja ütlesid, et sõidavad Tõrva poole mulle külla grillima ja niisama lobisema, hmm päris mõnus õhtu oli, suured tänud. Niiet, kes tahab külla tulla andke teada ja ootan teid hea meelega siia külla. Olen olnud koguaeg arvamusel, et ma ei tee ise mingit ärasaatmise pidu ja olen siiani sellel arvamusel. Istume ja jutustame kallite inimestega minu viimasel reedesel päeval siin Eestis, osadele olen öelnud, kuid kõigile ei hakka ütlema. On ju selline ütlus, et koeri kutsutakse, sõbrad tulevad ise, niiet, kes tunneb et tahab tulla siia ootan teid hea meelega juulikuu viimasel reedel enda juurde.
Vahepeal on mul tekkinud totaalselt lemmik Macklemore, avastasin üks päev, et kõikides playlistides on kõige rohkem just Macklemore laule. On kahte tüüpi inimesi, ühed, kes kuulavad muusikat lihtsalt, et neile meeldib laulu meloodia vms. Ja teist tüüpi inimesi, kes kuulavad laulu sõnu ja mina kuulun kindlasti sinna teise gruppi. Kuulan alati laulu sõnu ja sellepärast mulle Macklemore meeldibki, tema laulude sõnad on nii sügavamõttelised ja elust endast, super muusikat teeb kutt, olen totaalseks fänniks saanud. Mõtlesin, et panen siia postituse alla ühe tema laulu aga ei suuda valida, kõik on nii head. USAs tahaks kindlasti tema kontserdile ka jõuda. Kuigi hetkel kõik minu lähedal toimuvad kontserdid on kas välja müüdud või jäävad ikka nats kaugeks. Küll jõuan :).
Vahepeal on mul olnud natuke aega mõelda selle peale, kuhu ma tahaksin USAs olles jõuda ja mida näha. Siia postitusse panengi linnade pildid, kuhu ideaalis tahaksin jõuda, kuigi neid on päris palju, siis super oleks kui ma jõuaks vähemalt pooltesse nendest. Teen enda jaoks ka listi vaatamisväärsustest, kuhu tahaks jõuda, siis lisan selle ka siia. Seniks, tsauka!
Boston

Chigago

Dallas

Detroit

Houston

Las Vegas

Miami

New York

Philadelphia

Reno

Sacramento

San Diego

San Francisco

Santa Barbara

Seattle

Los Angeles

No comments:

Post a Comment