Wednesday, February 26, 2014

7 kuud...

Kuumad tervitused Californiast!
Meil on siin juba väga soe ja õhus on suvi, meeleolu on suvine, riietus suvine, tunne suvine, ühesõnaga kõik on suvine. Mõni päev on nii kuum juba olnud, et noo super lihtsalt. Nagu näete pole ma vahepeal üldse kirjutanud, lihtsalt mingil põhjusel kadus kirjutamise isu täitsa ära, kohe üldse ei tahtnud enam kirjutada, aus olla siis korraks isegi mõtlesin, mitte enam kirjutada aga ei seda ma ei tee ja mainin kohe ette, et minu blogi lugemine ei ole kohustuslik.
13.veebruril, mis oli neljapäev tootasin õhtul lühemalt, kui muidu. Kohe pärast poiste kung fud tõin nad koju ja hakkasin ise ennast cirque du soleile sättima. Kiiresti riided vahetatud ja oligi vaja juba minna. Etenduse nimeks oli siis Amaluna. Ma olin sõnatu, olen siiamaani. Uskumatu, millised erakordsed inimesed seda showed teevad, mida erakordset saab inimene oma kehaga teha. Ma lihtsalt ei suuda siiamaani uskuda, jäin rahule ja rohkemgi veel. Reedene Valentini päev möödus ülihelikiirusel ja oligi õhtu käes, sain nunnudelt sõpradelt palju sõnumeid, aitäh! Pärast tööd läksime õhtusöögile Itaalia restorani, mis on siis pererestorani ehk siis üks perekond peab seda restorani, pisike armas restoran, toit super super hea ja no teenindusest ei räägigi, kõik super luks, lähen sinna kindlasti tagasi, kaju et ühtegi pilti ei teinud restoranist ja toidust aga võibolla leian netist mõne selle restorani pildi, vaatan, otsin. Pärast õhtusööki läksime maasikaid sööma, koju jõudsin kuskil kella ühe ajal öösel ja siis kohe põhku, kuna järgmine päev oli tööpäev. Aa ja üks asi veel, reedene päev oli siis see päev, kus pereema sõitis Soome nädalaks ajaks. Laupäeval tsillisime niisama poistega ringi, läksime Lego filmi vaatama ja oligi minu tööpäev läbi. Laupäeval läksime pidusse Mountain Viewsse, see siis kuskil 15-20min sõita põhja poole San Fransisco poole. Oli väga lahe olemine sõpradega, super õhtu. Pühapäeval, läksin mina sõbra jalgpalli mängu vaatama ja pärast seda tuli Sunny mulle järgi ja läksime Half Moon Baysse. Mille peale pole mul muud öelda, kui väga ma Californiat armastan lihtsalt super super super. Esmaspäev oli meil siin püha, presidendi päev, poistel koolist vaba päev, seega töötasin terve pika päeva. Ilm oli taaskord kuum ja kuna olin poistele lubanud, kui on ilus ilm, siis lähme randa. Pakkisin kaasa toidukraami, mänguasjad ja igasuguseid muid asju ja algaski sõit Santa Cruzi poole. Poisid olid nii elevil ja õnnelikud, et randa saavad. Parkisime auto ja kohe olin enda peale natuke kuri, et pikad püksid jalga panin, no nii kuum oli, et anna abi. Olime terve päeva rannas, tagasi tuli õhtusöögiks. Poisid püüdsid laineid ja kajakaid, mängisime palli, kumbki sai ühe lõbustuspargi sõidu ja algaski kojusõit. Kuna oli püha ja ilm oli erakordselt ilus, siis oli suuuur ummik, jõudsime koju täpselt õhtusöögi ajaks. Terve eelmine nädal möödus tavapärases graafikus, tööd palju, trenni palju, koguaeg käed jalad tegemist täis. Ja nüüd kui ilmad nii head on siis on ikka väga raske toas olla, nagu looduse kutse sinna õue :). Kolmapäeva ja neljapäeval õhtul käisime Sunnyga mu sõbra juures filmi vaatamas. Reede õhtul läksid kõik välja aga kuna mina pidin töötama ja laupäeva õhtul oli veel jooks ka siis mõtlesin, et pole ikka väga kaua aega korralikult magada saanud, et lähen varakult voodisse ja puhkan välja. Tavaliselt magan kõigest 4-5 tundi. Teadsin juba ette, et kindlasti teatud inimesed saadavad mulle sõnumeid ja kutsuvad välja aga panin telefoni hääletu peale ja arvan et kell oli kuskil üheksa peal, kui juba voodis olin ja silmad kinni vajusid. Magasin kokku kümme tundi, viimati magasin nii kaua enne jõule kui haige olin. Enesetunne oli super aga sellist võimalust väga tihti ette ei tule, kuna minu jaoks on aeg liiga kallis siin, et seda magamise peale raisata, tahan kõigest maksimumi võtta ja kui vahepeal harva saan magada 8-10 tundi siis on see piisav mulle. Laupäeva hommikul töötasin, veetsime poistega terve päeva ühes pargis, kuhu nad juba väga ammu minna tahtsid ja mina päevaitasin endale lühikesed püksid jalga, jubee :). Laupäeval pärast tööd pakkisin enda asjad ja läksin Sunny juurde, et koos Blacknight jooksule minna. Meil oli päris korralik grupp koos. Feeling oli ülivinge ja enesetunne super. Kuigi see on rohkem selline elamuslik jooks, et enamus ajast kõik kõnnivad, siis mina jooksin terve teen. Teatud vahepunktides, kus siis sulle seda värvipulbrit peale visati, võtsin hoo maha. Raja pikkus oli 3 miili, mis peaks olema kuskil 4,8km. Raja läbisin kergelt, lõpetades polnud isegi mitte väsimustunnet, lihtsalt terve keha oli täis energiat. Ootasin teisi finishis väga kaua, kuna kõik kõndisid. Lõpuks nad ikkagi jõudsid, viskasime enda värvid õhku ja nalja kui palju. Seal oli suur lava ja tantsisime natuke. Lõpuks otsustasime, et on aeg asjad kokku pakkida ja koju minna, kuna mul vaja kiire dušš võtta ja tagasi Sunny juurde jõuda. Läksime meie endi afterpartyle, tantsida sai palju ja nalja sai palju. Pühapäeval läksime välja lõunat sööma, pärast tegeles Sunny enda asjadega ja mina enda asjadega. Minu enda asjadeks oli see, et läksin Ysse basseini äärde päevitama. Pärast õhtul, võtsime mu sõbrad peale ja läksime Sierra Roadi. Istusime, rääkisime juttu ja väga lahe õhtu oli. Pärast koju jõudes läksin kohe magama. Esmaspäeva hommikuti ma ei tööta, seega magasin kaua, kokkasin, töötasin ja õhtul läksin Tataga kinno Endless love vaatama, mis oli väga ilus film. Vahepeal olen siin palju filme vaatanud aga ei jõuagi kõikide filmide kohta kirjutada aga mida mina soovitan kohe kindlasti vaatama minna on The Akward Moment ja About Last Night. No mõlemad nii head filmid. Mainin veel ära, et sain oma elu esimese trahvi ja see oli siis prakimise eest ja ütleme nii, et anti kohe korralik summa, 65.- dollarit.
Igaljuhul, mis siis ikka, liiga pikaks ei taha ka postitust ajada, panen palju pilte üles ja usun, et varsti võtan aega, et videoblogi ka teha. Olen jätkuvalt õnnelik ja tänulik oma mõlemale perele, olen tänulik oma inimestele ja sõpradele, kes on olnud ja jäänud, aitäh teile. Selle nädala lõpuks saab siis juba 7 kuud siin oldud ja ikka sama õnnelik, sama rahul. Suured kallistused teile kõigile!

Working hard!

Mmmm :)

Hommikusöök!

Elus esimene trahv :/

Alati minuga :) ja varsti juba siin

Bodypump, totaalselt lemmik

Üllatus Eestist, aitäh õeke :)

Üllatust usast :) 

Juba kolmas üllatus :)

Cali love!

Super super super!

Sierra Road - see pilt ei anna pooltki edasi, mis vaade sealt päriselt avaneb.

Mõnušš soe :)

Must leib, leid Kalinkast :)

Half Moon Bay

Santa Cruz

Santa Cruz

Minu armas Willow Glen :)
Terekest...

...kas on maasika soovi? :)
Love my life!

hahh :)
Milline leid USAst, naersin puruks ennast :D

Blacknight run :)

Väike osake meie grupist - hetkel pildil esindatud siis Poola, Lõuna-Korea, Eesti ja Taani

Juhuuuu :D
Mina ja Mariana - no nendest prillidest küll midagi läbi ei näinud :)

Koos Anukesega :)

Pärast jooksu, ikka energiat liiga palju :)

Kollide kompanii :D

Tantsulka :)

No katsume normaalsed olla :)

Ainult üks sõna iseloomustuseks - awesome!

:)
Ikka energiat liiga palju :)

Enesetunne on super!


No comments:

Post a Comment