Thursday, November 21, 2013

Ilma pealkirjata!

Hei kõigile, kuidas teil läheb? :) Alustan siis sellest, et mul läheb jätkuvalt hästi ja olen siiamaani kõigega rahul, uskumatu, et kuidas saab ühel inimesel niimoodi vedada. Kuulen siin palju palju, mis probleemid tüdrukutel peredega on ja nii paljud tüdrukud on rematchis. Rematch on siis selline olukord, kus pere ja au pair omavahel ei sobi, ning otsitakse tüdrukule uut pere ja perele uut au pairi. Aga kõige selles keskel on minu pere jätkuvalt super ja ma olen täielikult totaalselt õnnelik ja tänulik, et saan siin olla nende juures ja alati saab meil palju nalja.
Jõuluhullus on kohal, linnas on suur park, mis on nüüd suur jõululinnak, seal on ka liuväli, kuhu ma kindlasti mingi hetk uisutama lähen. Iga päev koju sõites on üks maja, mis on juba nii ära kaunistatud, et särab nagu jõulupuu, hmm peaksin pilti tegema, kui meeles on. Poodides on nagu ma juba eelnevalt kirjutanud olen, ammu jõulukaup ja muidugi inimesed ostavad jõulukingitusi. Täna on 20.november, kuidas saab aeg nii kiiresti liikuda, järgmine nädal täitub mul jubaaaa neli kuud siin oldud ja oh jummel juba on jõulud kohe käes. Mõtlesin, et selle aasta lõpus teen sellise aasta kokkuvõtva postituse, kus siis räägin kõigest, mis minu elus selle aasta jooksul juhtus ja mis läks hästi ja mis läks veel paremini. Sest halvasti ei läinud midagi, kuna kõik halb on milleksgi hea ehk siis lõpuks saab kõik halb heaks, nii lihtne see ongi. Kõik oleneb sellest, kui keeruliseks sa selle enda jaoks teed. Mina näiteks totaalselt 100% armastan oma elu ja oma valikuid ja kõike, mis minu elus juhtunud on, ses hei ma olen hetkel siin, kus ma olen ja seda kõike tänu sellele. Ja kindlasti räägin seal enda uue aasta lubadustest, kindlasti sisaldab see postitus teksti, video ja pilte. 
Minu töögraafikuga on väga naljakad lood, nimelt ei pea ma töötama sellel nädalavahetusel ja mis kõige naljakam, järgmine nädal töötan esmaspäeval ja teisipäeval nii nagu ikka normaalne graafik on ning kolmapäeva hommikul töötan põhimõtteliselt ainult ühe tunnikese, sätin poisid valmis ja pärast seda, teate kuna mul järgmine tööpäev on, hehh alles järgmise esmaspäeva lõunast pean tööle asuma. Ehk mul on praktiliselt viis ja pool vaba päeva. Päris lahe!
Eile oli meil päris vihmane päev, ootasin seda vihma nii kaua. Hommikul trenni sõites sadas õrnalt aga seda rõõmu ei kestnud kauaks, see oli kuskil mingi viis minutit ja siis oligi kõik. Aga kui poistele järgi sõitsin siis Palo Altos sadas päris kõvasti, ohh kui mõnus. Mulle on alati vihm meeldinud ja pärast nii pikka kuiva perioodi on see lausa nagu õnnistus. Aga jep selles suhtes on neil õigus, pärast pikka kuivaperioodi on teed väga libedad, seda nad olid eile. Koju tulles olime juba Palo Altos liikluses lõksus 25 minutit või tegelikult isegi natuke rohkem. Kujutage ette, et liigute Tartus Kaubamaja juurest Kauburi kaubamaja juurde 25 minutit, päris mõnus? :D Ja sellel hetkel teadsin juba ette, et vihma on oma töö teinud, liiklus oli päris hull. Saatsin kohe pereemale sõnumi, et võibolla ei jõua me õigeks ajaks koju ehk siis õhtusöögi ajaks. Aga kuulasin muusikat ja alguses laulsime poistega nende lemmik laulu kaasa, milleks on siis Safe and Sound, absoluutne lemmik neil ja nad laulavad selle algusest lõpuni ära. Aga mida aeg edasi seda vaiksemaks tagumine iste jäi ja lõpuks kustusid mõlemad ära. Egas siis midagi kuulasin muusikat, laulsin kaasa ja nautisin enda seltskonda. Eile õhtul sain veel tüdrukutega kokku ja lobisesime niisama Starbucksis ja lõpuks tulid poisid ka, niiet kokku oli meid päris palju ja muidugi ei lahkunud me sealt enne, kui koht kinni pandi :). Igal juhul selle nädala plaaniks ongi siis lihtsalt niisama mõnusalt olla, nädalavahetuse veedan taaskord Fremontis arvatavasti hakkan seal käima päris tihedalt. Kes on minu facebooki sõbralistis, siis nägite, et paljastasin ühe suure saladuse, vot sedasi on lood, kes teab see teab. Igaljuhul trenn ootab ja Sunny ootab, niiet aeg on selga panna trenni riided ja taaskord trenni suunduda, mida ma teen hea meelega, enam ei saa elada ilma trennita ja liikumiseta. Olge tublid ja nautige ilma :)

Teate, kuidas saab USAs üks kaubanduskeskus nii tühi olla? Ainult siis, kui tuled kinost, mis asub kaubanduskeskuses ja kell on peaaegu 12.30am :)

See oli väga lahe park :)

Sügis! (ps! ma ei saa aru, miks see blogi mu silmad koguaeg selliseks teeb pildi peal)

Jõulud, sellel aastal ilma lumeta.

Kana, riis, juurviljad, ideaalne kooslus.

Uisuväljak keset linna

Vihmane päev Starbucksis

Jõulud Starbucksis!

Just sellel hetkel, kui loodad, et täna saab normaalsel ajal koju, ootab sind üllatus!

VIHM! :D

2 comments:

  1. Tahaks ta teada, mis sul seal fb saladuseks on...aga ma natukene juba aiman mis ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No aga ma lisan su sinna, miks mitte :) me eestlased peame ikka siin suurel maal kokku hoidma :D heh

      Delete