Thursday, November 28, 2013

Tänupühad ja Black Friday

Hei hei hei, seda postitust kirjutan väga ülevas meeleolus. Selline tunne on, et tahaks lihtsalt hüpata karata ja karjuda, kui õnnelik ma olen. Olen absoluutselt õnnelik kõige selle üle, mis mul on. Ja kuna homme on tänupühad, siis täna kui veetsin oma aega arsti kabineti ukse taga tunde oodates, siis oli mul aega, et mõelda, kui kuradima lucky ma ikka olen. Mul on olemas absoluutselt kõik, mida üks hing võib ihaldada. Mul on kaks super perekonda, üks Eesti ja teine USA. Olen mõlemale perele nii tänulik, Eesti perele, et olite mulle alati toeks kõiges ja muidugi olete siiani, aitäh teile. Ja minu USA pere, iga päev olen ma nii tänulik, et nad on nii super pere ja alati abistavad ja toetavad mind kõiges. Mul on parimad sõbrad nii Eestis kui USAs, uskumatu kui lahedaid inimesi on maailmas olemas, super inimesed olete! Aitäh nendele Eesti sõpradele, kes on võtnud vaevaks minuga ikka ühendust hoida, kuna ma olen siiski väga kaugel. Aitäh veel paljudele inimestele, et olete olemas minu elus, kes te alati mulle pöialt hoiate ja mulle armsaid kirju ja kommentaare postitate ja head soovite. Pööraselt tänulik kõigile, aitäh! Ma ei mäleta, mis päev see oli, rääkisin Ketuga ja no meil sai nii palju nalja, et mõtlesin sellele, kui veel Tartus elasin ja alati, kui kokku saime oli suu kõrvuni, tunnistan enda nõrkus hetke, silmad läksid märjaks aga see näitab, et olen inimene ja peale kauba veel südamega :D hahh.
Nagu näha, siis muutsin oma blogi välimust, lihtsalt oli hetk aega ja tunne oli, et peaks miskit muutma, seda ma ka tegin. Oh jummel ma trükin praegu nii kiiresti, et ise ka ei usu, ei tea, mis eriline power mul hetkel sees on. Kell on peaaegu südaöö peal aga tulin just kohvimiitingult teiste au pairidega ja võibolla ongi see põhjus, miks nii energiat täis. See on ikka nii, et kui oled koos heade ja toredate inimestega, siis on endal ka tunne ja olemine super, täpselt nii see oligi. Muide avastasin üks päev, et mul on nii palju muusikat arvutis, ma ei mäletanud seda ja nüüd kuulan iga päev, seal ka palju Eesti muusikat. Hetkel kuulan Jääboiler - Kõik on Võimalik, mõnuš! Teate olen vahepeal mõelnud, loodan, et minu blogi muudab mõnikord kellegi päeva paremaks. Mõtlen seda, et üritan alati positiivselt kirjutada, kuigi ega ma teisiti ei saaksgi, kuna kõik on positiivne. Eks vahepeal ole igasuguseid hetk, kui väsimus lööb jalad alt ja lihtsalt tunnen, et silmad vajuvad kinni, but whatever olen väga rahul, vahepeal peabki nii olema, üks kord korralikult puhkamist ja jälle täis uut energiat, et edasi minna. Korraliku puhkuse all pean silmas 5-6 tundi und, see on minu korralik puhkus :).
Eile vaatasin siis Pilvede all, pole enam kaua aega jälginud, päris mõnus oli, ohh seda Marikest küll, nii isepäine aga samas tunnen natuke sarnasust temaga, hehh :). Üldiselt pole mul enam ammu aega olnud, midagi Eestiga seonduvat jälgida, kuna kui üritad oma aega jagada kahe erineva, üksteisest väga kaugel asuvate riikide vahel, siis paratamatult läheb enamus aeg selle riigi peale, kus elad. Aga ühest asjast tunnen ma väga puudust, pole ammu kellegiga Skypes vestelnud, kellel vähegi aega ja tahtmist on, siis teate, et olen olemas, lihtsalt andke enne märku, mis ajal. Üldiselt sobib mulle paremini teie jaoks hommikune aeg aga samas, kui see ei sobi, siis võin ka rääkida teie jaoks õhtul, mulle hommikul, siis lihtsalt pean tööga arvestama pärast seda saan tulla.
Igaljuhul meil siin siis tänupühad, nagu eelmises postituses kirjutasin, siis algsed plaanid olid, et pere läheb tuttavate juurde täna ja tulevad tagasi reedel või laupäeval ja mina lähen Los Angelasse. Aga kõik plaanid muutusid, täna oli üldse väga segane päev. Ühesõnaga natuke enne nende minekut, helistasid peretuttavad ja ütlesid, et neil seal gripp, seega otsustas minu pere mitte minna. Mina otsustasin mitte minna LAsse ja veeta tänupühad ikkagi perega koos. Kuna aega oli üle, siis läksime pereemaga minu esimesele arsti, ei teagi kuidas seda eesti keeles öelda, appointmentile. Ohh ja ma ei suuda seda kõike siia üles kirjutada ja neid emotsioone ei annagi kirja panna. Teadsin, et see ei saa olema nii, et lihtsalt lähen kohale ja siis ongi kõik korras. Ma ei teagi kaua pereema telefoni otsas oli, kokku kõvasti üle tunni aja. Ütlen ühte asja, olen väga rahul, et valisin selle agentuuri aga no üks asi, mida see agentuur peaks muutma on kindlustuse teema, see on ajuvaba lihtsalt. Niiet kui seda hetkel loeb mõni tüdruk, kes on siia kohe kohe tulemas, siis käi Eestis olles kõik võimalike arstide juures enne ära. Mina tegin seda ka aga lihtsalt mul oli näo peal kolmes kohas mingisugune lööve ja seda juba kuu aega, tahtsin sellest lahti saada, kuna see läks hullemaks ja hullemaks. Igaljuhul see kindlustusfirma andis pereemale igasuguseid erinevaid numbreid, et helistage sinna ja sinna, küll oli suunas kohe kõneposti ja siis lihtsalt inimesed ei teadnud mitte midagi minu kohta, lõpuks küsiti, kas ma olen USAs üldse, no mida veel. Inimesed rääkisid üksteisele täiesti erinevaid asju ja no täielik ajuvaba. Lõpuks pärast peaaegu 4 tundi lasti mind arsti juurde ja teate, nii öelda arsti vastuvõtt kestis maksimaalselt 2 minutit. Tean, et agentuur ja kindlustusfirma loodavad, et kui ma tulen siia, et ma ei kasuta seda kindlustust aga vot paratamatult on olukordi, kus sa pead seda tegema. Niiet täna sain sellise kogemuse võrra rikkamaks, et järgmine kord pean ma olema suremas, kui otsustan arsti vastuvõtule minna. Esimene negatiivne kogemus USAs aga noh teadsin ette, et see kindlustuse firmaga ei ole kerge. Ja siin on nii palju tüdrukuid, kes on nii hädas sellega, rääkimata veel tugiisikust, kes hetkel, kui talle enda murest räägib vaatab samal ajal ringi ja ei kuulagi, mis sa talle räägid. Aga sellest vaatamata olen rahul, et valisin selle agentuuri, kuna leidsin suurepärase pere nagu juba teate ;).
Lubasin siin, et teen pilte igasugustest jõulu asjadest, mida leian, kui aus olla, siis pole aega olnud ja kui midagi näinud olen, siis tavaliselt olen roolis, niiet väga telefoni järgi käsi ei haara aga mõned pildid siiski lisan siia. Leidsin siit kodu lähedal ühe super ägeda poe, sisse astudes oli tunne nagu oleks jõuluvana kommi lattu astunud, noo nii armas pood. Lähen sinna kindlasti tagasi juba varsti varsti, tegin poest mõned pildid ka. Teate, mis on luksus, kui sa saad minna aega ja puu otsast apelsine korjata ja neid süüa nii palju kui tahad ja sinu keha saab tohutul hulgal vitamiine :D.
Aga homme hakkame siis pereemaga kokkama õhtusöögiks. Hetkel tuli plaani ka minna vaatama ühe teise au pairiga ja tema lastega Frozenit. See on siis uus multikas, olen nii kaua oodanud, et see juba välja tuleks, treiler on hiiglama vinge ja naljakas. Eks vaatab, mis saab homme. Iseenesest minu graafikut pere ei muutnud, olen ikka vaba kuni esmaspäevani. Reede päeval oli plaanis minna kuskile ringi vaatama aga eks paistab mis saab. Igaljuhul õhtul on siis kaua oodatud Black Friday wohoo :D aga üritan mõistlikuks jääda, kuigi tean, et see ülesanne on minu jaoks väga raske. Kuna juba praegu saatis Hollister ja Abercrombie mulle nii head pakkumised, kogu kaup 50%, ohh my god. Igaljuhul, kes siis ei tea, siis Black Friday on selline päev, kui USAs on poodides pöörased allahindlused ja muidugi pöörased inimesed, kes tunnevad, et peavad kõike endale saama, loodan, et jään ellu. Aga kahjuks ei jõua ma enda lemmikusse kohta vaid R tuleb just Floridast tagasi ja lähme shopingule koos Fremonti ja laupäeval oleme tagasi San Joses, et saada kokku Sunnyga, kuna selleks ajaks on möödas nii mõgi päev, kui pole jälle Sunnyt näinud. Nii palju siis minu plaanidest, loodan, et jään ellu ja saan teile pühapäeva õhtul või esmaspäeval järgmise postituse teele panna. Seniks nagu ikka iga postituse lõpuks soovin teile midagi, seekord soovin, et oleksite tänulikud kõige eest, mis teie elu on ja palun ärge võtke mitte midagi või kedagi iseenesest mõistetavalt, kuna see ei ole nii. Hoia ja anna märku kõigile, kes sulle kallid on, kuna sina võid ju arvata, et nad teavad seda aga seda arvadki ainult sina, kuna teised ei ole mõtetelugejad. Sullegi ju meeldib, kui keegi annab sulle märku, kui oluline sa tema jaoks oled :) ok, olge nunnud!


Jõulud
Jõulud

Siin lihtsalt üks näide majadest, mis on juba ammu kaunistatud :)

Ja siin teine näide. Muide neil käib siin võistlus, igas piirkonnas valitakse kõige ilusamini kaunistatud maja.

Väga äge, seal erinevad nätsud :)

See on siis see jõuluvana ladu, super pood!

Super ideed!

Kommid!

Kommid! Ja oo, neid oli veel palju palju...

Raffaello, väga vahva leid :D

Gurmaanidele :)


Nii ägedad rattad...

Pereema andis mulle sellise asja :D kuna ta teadis, et ilmselgelt ei mahu mu jalanõud enam kappi ära. aga et kõik oma jalanõud sellistesse asjadesse mahutada oleks mul vaja veel kahte taolist. :) Ja muidugi on hetkel kõik pidu kingakesed kapikeses ilusasti ootamas :)


Kodune apelsin :)
Nämm!

2 comments:

  1. Ma ei tea kas olen sulle seda juba korra või mitu öelnud, aga topelt ei kärise. Naudi enda aega seal kaugel ja võta kõigest, mis võtta annab!! See aasta läheb niiiiii kiiresti, et sa ei saa arugi kui juba koju minekust hakatakse rääkima. Käin ikka iga päev bloggeris kirjutamas, et kas on California elust ka midagi kirjutatud. Ja ma pean ütlema, et ma olen kohutavalt kade su peale praegu! Kui ma saaks hüppaksin kohe esimese Ameerika lennu peale, isegi ei kulutaks aega asjade pakkimise peale :D
    I hope you're having the time of your life!! :)

    ReplyDelete
  2. Naudin Reelika ja kuidas veel :) loodan väga, et ma ei peagi tagasi Est tulema, vähemalt süda tunneb, et siin on õige koht. Mulle meeldib siin tohutult, kui kõik hästi läheb, siis nii pea koju ei pea minema aga seda ei või kunagi teada, mis elu toob. Igal pool on omad plussid ja miinused, siin olles igatsen väga lund, kohe väga :). Aga mul ei ole selle vastu midagi, kui mulle külla tuleksid, oled oodatud :). Yes Im having time of my life :) Thanks! :) Sinu kommentaar tegi südame soojaks :)

    ReplyDelete