Tuesday, November 12, 2013

Vaba nädalavahetus...

Eelmise nädala teine pool möödus nii nagu ikka, tööd tehes ja niisama olles. Kolmapäeval oli tavaline tööpäev, neljapäeval oli natuke teistmoodi, käisin ühe poisiga väljas õhtust söömas. Neljapäeva õhtul oli ka iga nädalane kohtumine teiste au pairidega, olin kindel mineja, kuna eelmine nädal oli väga lahe meeting aga see nädal oli jälle nii nagu ikka, niiet ma tõesti ei tea, kas järgmist nii pea enam tuleb. Pärast seal istumist hakkasime koju minema ja seal samas kõrval oli mingi baar kust tuli nii head muusikat, otsustasime siis sinna hoopiski minna, tegime paar tantsu ja kojuminek. Muidugi mina ei tahtnud minna aga Sunny ja Tata tahtsid väga koju minna, mis minulgi muud üle jäi. Reedene päev möödus kuidagi väga kiiresti ja oligi käes minu vaba nädalavahetus. Tegime Sunnyga plaanid, et see nädalavahetus me linna peale ringi kolama ei lähe, kuna mõlemal meil olid omad plaanid laupäevaks ja kohe kindlasti tahtsin ma hea välja näha, mitte väsinud nagu alati pärast pidu. Aga kõik läks teisiti, otsustasime, et lähme kinno, kuid siiski viimasel hetkel olin ma Sunny pool, kleidid seljas ja sammusime linna poole. Esimest korda oli muusika San Jose B&G igav, seejärel läksime üle tee asuvasse Loft baari ja seal oli natuke parem muusika aga mida minu silmad nägid oli kaklus, kuttide kaklus esimest korda siin olles. Seejärel läksime tagasi üle tee aga natukese aja pärast tulime tagasi Lofti. Olin juba tükk aega tagasi aru saanud, et esimest korda mõtlen, et välja tulek oli viga. Selle õhtu jooksul juhtus veel paljugi asju, mis aina enam ja enam minu mõtteid kinnitasid. Ühesõnaga nägi Sunny seal kõiki inimesi, keda kohe üldse näha ei tahaks ja nad kõik olid samas kohas ja oligi käes ka minu kord, ka mina nägin inimest, kes poleks pidanud seal olema. Ja sellel hetkel lõppes ka meie pidu :D Sunny läks koju ja mina jäin oma asju linna klaarima. Igaljuhul õhtu lõppes hästi, kõik on oki toki :). Laupäeva veetsin San Josest eemal koos kalli inimesega, super päev, palju nalja ja igasugust uut huvitavat ja oligi reedene asi unustatud :). Pühapäeval otsustasin veeta Sunnyga natuke asjade üle arutades ja niiöelda sõbrannade juttu ajada, taaskord super päev. Selle nädalavahetusega õppisin nii palju uut ja huvitavat nii inimeste kohta kui erinevate kultuuride kohta. Ma pole tükk aega nii palju naerda saanud. Varsti on siis juba uued pühad ja siis juba Beyonce kontsert koos Margrethiga :) juhuu. Igaljuhul võibolla hakkan varsti murduma ja avalikustama igasuguseid asju, selles postituses juba tegin seda natuke, ei tea võibolla eks vaatab, kuna tean, et mu blogi loevad väga paljud inimesed, teatud info ei ole kõigile kasulik ja vajalik. Olen siin mõelnud, et panna blogi kinniseks, nats mõtlen veel selle üle. Täna saatsin emmele nimekirja ära, mida ma väga tahtsiks Est saada, vunts krõbiseb juba osade asjade peal. Muide nimekirjas ei olnud, mitte ühtegi sokolaadi ega magusat asja, kuna ma lihtsalt ei taha neid, niigi kotitäis magusat veel siin olemas, enne vaja see ära lõpetada, kuigi see nii pea küll ei juhtu. See postitus jääb selliseks lühikeseks, tulebki välja, et mul ongi üle ühe, et üks postitus on pikka ja väga sisukas, järgnev on kiirelt ja lühidalt kirjutatud, nagu tänane postitus. Lihtsalt mu aju hetkel ei tööta väga hästi, mul on palju, millest kirjutada aga usun, et on liiga vara veel. Üks asi veel, mida olen otsustanud teha on oma facebooki sõbralisti taaskord üle vaadata nagu seda tegin enne siia tulekut, suurpuhastus. 
Selleks nädalaks olen plaaninud palju asju, niiet usun, et järgmine postitus või siis ülejärgmine postitus tuleb taaskord sisukam ja piltiderohke. Kahjuks ma hetkel siia pilte üles panna ei saa. Muide täna kaheksa aastat tagasi sain ma omale autojuhtimisõiguse ehk siis load, võib vist juba öelda, et natuke kogenud olen ma küll või mis :). Mulle väga meeldib see laul eriti need sõnad. Olge tublid varsti tuleb uus postitus! Tegelikult mõne pildi ikka lisan ka :) Ja siiamaani olen ootusärevuses, millal minu California jhiload postkasti potsatavad :)



Ocean
Team Santa ho ho hoo :)

Crab Cakes

No comments:

Post a Comment