Thursday, December 5, 2013

Talv!

Noniii, talv on lõpuks ka siia jõudnud, seda postitust kirjutan voodis teki all, hetkel tunnen, et ei taha mitte kunagi siit teki alt enam välja minna. Igaljuhul kõigest lähemalt kirjutan kohe kui tänase päevani jõuan aga hetkel alustan sealt, kus pooleli jäin. 
Minu esimesed tänupühad möödusid kenasti. Neljapäeva hommikul otsustasin poistega kinno minna, olime juba tükk aega ootanud, millal lõpuks ometi Frozen kinodesse tuleb ja lõpuks nägime ära. Läksime kinno koos mu sõbraga ja tema lapsega. Film oli hea, soovitan kõigile ja no minu lemmik oli see pisike lumememm, nii nunnu. Rahvast oli palju, esiteks, kuna film oli väljas alles teist päeva ja teiseks tahtsid paljud lapsed kodust välja saada, et küpsetada ja vaaritada õhtusöögiks. Pärast kino läksime koju ja õhtul oli meil armas tänupühade õhtusöök. Mina tegin väiksed üllatused igale pereliikmele, kuna tegemist on tänupühaga ja see oli minu viis neile öelda, kui tänulik ma neile olen, et saan siin olla. Iga üks ütles, mille eest ta tänulik on, nii armas oli kuulata. Mina ütlesin, et olen tänulik oma perele Eestis kõige eest ja sellele perele tänulik kõige eest ja lõpuks jõudsin järeldusele, et olen tänulik absoluutselt kõige eest, mis mul on, kuna olen nii õnnelik inimene. Pärast õhtusööki otsustasime Sunnyga Great Malli minna Black Friday shopingule. Meie ühine shoping oli nii, et nägime üksteist alguses, kui kokku saime ja lõpus, kui koju läksime. Vahepeal suhtlesime sõnumite teel, kuna seisime koguaeg erinevatest järjekordades erinevates poodides. Näide seisin Old Navy poes järjekorras poolteist tundi, päris mõnus eksju. Rahvast oli igal pool nii palju ja kõik tahtsid kõike endale saada, niiet võite ette kujutada, mis möll käis. Aga mitte midagi sellist nagu kunagi Lõunakeskuse Pluss Miinus elektroonika avamisel, kus inimesed läksid üksteisele kallala telekate pärast, kõik jäid ikka viisakaks. Koju jõudsin kell kaks öösel, poed olid avatud kuni järgmise päeva hilja õhtuni, niiet öö läbi. Reedene päev hmm, mul ei tulegi hetkel meelde, mis ma reede päeval tegin. Pärastlõunal sõitsin Fremonti, kuna olin eelmisest ööst nii väsinud, siis sõitsin tagasi SJsse (ma ei hakka enam välja kirjutama San Josesse, lihtsalt lühend SJ), vaja oli välja magada ennast sellest väsimusest. Laupäeval oli natuke eriline päev, kodune õhtusöök ja siis pärast õhtusööki läksime välja koos Sunny ja Rga. Üle pika aja oli nii tore õhtu, muusika oli hea ja tantsisime terve õhtu. Pühapäevane päev möödus tagasihoidlikult, kuna saime magama alles kell kuus hommikul, siis oli väike väsimus külas. Läksime Sunnyga lõunasöögile ja sain endale tõsiselt vägeva kõhuvalu, kuna no need toidukogused on nii suured ja minu kõhuke pole nendega ikka harjunud. Pärast vaatasime jõulupargis nats ringi ja siis pidi Sunny tööle minema ja mina läksin koju, olin nats arvutis ja läksin magama, kuna silmad vajusid kinni. Ja teadsin, et see nädal tuleb väga tegus ja une jaoks eriti aega ei jää.
Esmaspäev möödus kiirelt, kokkasin ja siis trenni ning oligi aeg poistele järgi sõita. Koju jõudes, sõin varajast õhtusööki ja oligi aeg kauaoodatud Beyonce kontsertile minna. Kõigepealt parkisin auto ja jooksin raudteejaama, kus mind ootas juba Margreth. SAP Center on kohe raudteejaama kõrval, niiet ei pidanud kaugele kõndima. Kontsert oli väga vinge, päris elus näha kedagi nii kuulsat, keda oled harjunud vaatama youtubest on päris imelik tunne. Igaljuhul Beyonce on imeilus naine ja tal on super hääl, ta on mulle alati meeldinud aga nüüd pärast seda kontserti olen veel suurem fänn. Magama sain hilja, nii nagu arvata oligi.
Teisipäev möödus sama kiirelt, hommikul viisin poisid kooli, mis on sellel nädalal minu ülesanne ja pärast läksin trenni. Pärast trenni läksin koju, veetsin aega arvutis ja sättisin tuba natuke ja oligi aeg poistele järgi sõita, viisin nad prantsuse keele tundi ning läksin Starbucksi aega veetma nii nagu iga teisipäev. Pärast sõitsime kohe SJsse tagasi, taaskord varajane õhtusöök ja oligi aeg juba järgmisele kontserdile minna. Tänane kontsert oli siis mitme esinejaga Pitbull, Enrique Iglesias, Macklemore & Ryan Lewis, Austin Mahone or whatever mina ei tea temast midagi ja Jason Derulo. Kõik esinejad olid super super aga no kõige erilisema etteaste andis Pitbull, super lihtsalt, pani saali niimodi käima, tõsine pidu. Sellel kontserdil juhtus meiega midagi väga toredat, nimelt läksime siis enda kohti otsima, kui leidsime, et seal juba istub keegi. Küsisime nende käest, et kas neil on õige koht ikka, kuna meie piletil on ka see sama koht. Ühesõnaga nemad istusid valedel kohtadel, läksime siis turvamehe juurde, kes aitas inimestel kohti otsida, ja palusin meid meie kohtadele juhatada, käisime koos turvamehega üles alla kaks korda, ta rääkis nendega ja nemad väitsid, et see on nende kohad, kuigi mina teadsin, et ei ole, neil oli 17 rida aga see, kus nad istusid olid 16 rida aga nemad ajasid ikka oma rida. Lõpuks tuli kõige selle sagina keskel sinna koha peale mingi meesterahvas ülikonnaga ja kui kuulsin, et ta ütles turvale, et "I'll take care of these girls" siis juba teadsin, et ohohh, miskit head toimub ja seda see oligi, see konkreetne meesterahvas oli ürituse manager ja ta juhatas meid lahkesti meie uute kohtade juurde, milleks olid VIP kohad, mis te arvate, kas me olime natuke palju õnnelikud. Õnnelik juhus! Koju jõudsin väga hilja aga kontsert oli super hea, minu elu parim kontsertelamus üldse!
Tänane päev möödus jällegi kiirelt, hommikul hommikused toimingud, poisid kooli, kuna teadsin, et YMCAs on mingisugune probleem ja üheks päevaks suletud ja teistesse ei viitsinud minna, kuna olin niiiii väsinud, siis läksin tagasi koju ja pugesin teki alla magama. Pärast oli tunne palju parem, sain kokku Sunnyga, siis läksin poistele järgi, siis üks kokkusaamine ja koju. Tegime poistega lumehelbeid ja oligi juba õhtusöögi aeg. Pärast tööd oli meil coffeemeeting jõulupargis, kust tulime päris kiiresti tagasi, kuna nüüd jõuangi põhilise teema juurde, niiii külm oli. Ja siin ma nüüd olen teki all peidus selle külma eest. Kõik rääkisid mulle, et siin võib ilmu muutuda ühe tunniga täielikult aga ma poleks uskunud, et nii. Kolm päeva tagasi oli meil nii kuum, et tuli jalga panna lühikesed püksid ja lühikeste varukatega pluus. Täna kolm päeva hiljem on väljas nii külm, et homme hommikul lähen ostan endale, paksu ja sooja jaki, kuna ma ei võtnud mitte midagi sellist Est kaasa. Kindlasti on mul vaja soojad sokid osta ja kindad kaa, tõsiselt see ei ole nalja asi enam. Eks nüüd olen kuulnud juba, et see on viimaste aastate suurim külm, nagu mulle öeldud on. Võibolla sellepärast, et mina tulin siia, kes ma olen alati talve armastanud ja muudkui korrutasin, et nii tore oleks, kui lund sajaks. No lund veel ei saja ega arvatavasti tulegi. Aga see kül siin, see on hoopis teistsugune külm, kui Est koos lumega külm, ei tea miks. 
Täna teen kiire lõpu sellele blogile, kuna on aeg magama minna, ma ei taha homme sama väsinud olla nagu ma täna olin, kuna kell juba öösel kaksteist läbi, siis aeg kiirelt põhku pugeda. Olge tublid ja varsti jälle! :D Nautige LUND!

Pildid lisasin väga kiiresti, usun, et täiendan veel seda postitust piltidega või siis panen järgmisse postitusse ülejäänud pildid, kuna hetkel vaja tuttu minna ja tegin seda kiirkorras :)








Beyonce

Kaks eestlast :)

Love USA :) et sularaha automaadist raha välja võtta ei pea sa autostki välja tulema

Meie naabrid

Jason Derulo


Erique Iglesias

Macklemore & Ryan Lewis



Pitbull

Väga külm hommik, enneolematu!

A little bit of everything!

No comments:

Post a Comment