Tuesday, October 29, 2013

3 kuud

Homme täitub mul kolm kuud siin oldud, uskumatu aga nii on. Tunne on ikka sama, olen rahul nagu ikka. Selle aja jooksul olen saanud rohkelt uusi kogemusi, tutvunud uute toredate inimestega, tohutult tööd teinud iseendaga nii füüsilises mõttes kui ka vaimse poole pealt, olen muutunud kõvasti. Olen teinud enda jaoks palju tähtsaid otsuseid ja otse loomulikult ka mõnes asjas pettuma. Kui hetkel peaksin võrdlema, Eestit ja USAt omavahel, siis pole küsimustki, kumma poolt kahe käega oleksin. Aga loomulikult ei unusta ma ära, et olen eestlane ja minu kodumaa on Eesti. Tegelikult on päris eriline olla eestlane, kuna Eesti on siinsete jaoks midagi natuke eksootilist, selles mõttes, et siin on igasuguseid teisi rahvuseid nii palju aga mitte eestlasi. Üks asi, mis mulle tohutult meeldib on see, et eestlased on nii targad ja meie igasugused asjaajamise süsteemid on nii arenenud, IT asju võrreldes on siin selline tunne, nagu inimesed elaksid kiviajas. Eestis saad sa enamus asju veebis ära aetud, siin võtab kõik nii kaua aega ja on nii vaevaline. But still mulle tohutult meeldib siin olla ja saan aru, et siin ei saagi kõik täiuslik olla aga seda ta peaaegu on. See on tohutu, mis elujõud mul see on, ma ei tea, kust see tuleb. Aga olen väga rahul, et see nii on.
Igaljuhul meil siis kurikuulus halloween või õigemini õige halloweeni päev alles tuleb aga meie käisime juba ühel halloweeni peol. Plaanis oli minna õigel päeval ka uudistama aga ei mina ei lähe enam kuhugi. Minu laupäevane halloweeni pidu oli liiga hull ja crazy. Ma ei hakka sellest siia kirjutamagi. Neljapäeval käisime kinos Bad grandpad vaatamas, ütleme nii et väga ulmeline film, mõni koht on isegi natuke rõve, aga vaatama soovitan kindlasti minna, kohe kindlasti teistsugune film kui teised filmid :D. Laupäevane päev möödus töötades, tegime poistega nii palju nalja ja käisime palju ringi, mulle nii meeldis see päev, nii palju palju.
See blogi postitus on kuidagi imelik, ma nagu ei oska midagi kirjutada või tegelikult kui nüüd hästi mõtlen saan aru, miks mu mõtted nii hajevil on aga see selleks. Arvan, et see on kõige igavam blogis postitus, mille teinud olen aga lisan siia palju pilte, et seda korvata :) ole tublid ja jääge ellu selle tormi käes seal :) tsau

:)

Pärast rasket päeva San Fransiscos :)

Bad Grandpa

Küpsetamine poistega


Lõuna Korea, Soome, Eesti, Soome

väga õudne :)
Pärast halloweeni pidu :)
Raamat, millega alustan 

No comments:

Post a Comment