Tuesday, October 1, 2013

Kaks õnnelikku kuud!

Homme on siis see päev, kus San Joses elatus kaks kuud, see kaks kuud tekitab mulle endale sellise tunde, et whaaat?? misasja kaks kuud, äkki kaks aastat?? Jep, tunne on selline, nagu oleksin siin olnud juba väga väga kaua aega. Ei tea, kuidas teile seal Eestis tundub, kui kaua olen ära olnud, kas väga kaua või lihtsalt mõnda aega juba? Pühapäev möödus kiirelt, hommikul magasin liiga kaua ja siis läks juba väga kiireks. Tegin endale võileiva kaasa, pikniku jaoks mingisugune tekikene, jakk ja valmis ma olingi, Sunny juba ootas mind maja ees. Sõitsime Petty maja juurde, mis oli vist kuskil 20 minutit sõitu, parkisime auto ja istusime teise autosse. Järgmiseks pidime peale võtma veel kaks tüdrukut Palo Altost, seejärel alustasime sõitu San Franciscosse. Sinna sõites oli liiklus päris okei, ei olnud hullu midagi niikaua, kui jõudsime linna piirini, ohhh mõtlesin juba, et astun autost välja ja kõnnin parki ja kohtun teistega seal, kuna me lihtsalt seisime paigal. Pargile natuke lähemale jõudes rääkisin telefonis teise Eesti tüdrukuga Margrethiga, tema oli juba kohal ja ütles, et järjekord on kuskil 5km, hahhh :D. Petty lasi mind ja Sunnyt autost mingil hetkel välja, et nad lähevad otsivad parkimiskohta. Meie Sunnyga hakkaisme Margrethi otsima sellest pikast rivist, pärast pikka otsimist, oli täiesti random hetk ja seal ta oligi. Lõpuks jõudsime seltskonnaga ka peo alale ja seal olid omakorda järgmised järjekorras seismised, ühesõnaga terve päeva seisime järjekorras. Rahvast oli meeletult ja no väga palju rahvast jäi väravate taha, mingil hetkel tundus, et inimesed lähevad hulluks. See tunne, kui maailmakuulus band tuleb lavale, kelle laule kõik teavad ja kes on olnud minu üks lemmikuid, laulub laulu, mis sulle nii väga meeldib, tuleb tibutagi kehale, võimas. Kuigi kasvõi sümboolne pileti hind oleks asja võibolla natuke rohkem kontrolli all hoidnud. Teised tüdrukud ei leidnudki parkimis kohta ja ei tulnud kontserdile ka, läksid hoopis Pretty Lady-sid vaatama. Pärast kontserdi lõpp tuldi võeti meid peale ja kodutee võis alati, mul oli natuke isegi kiire ja oli hea meel, et liikuma saime hakata AGA kasvõi natuke :). Läbisime ühte lühikest tänavat peaaegu tund aega, lihtsalt seisime. Olen siin palju kordi mõelnud, et need ummikud mille pärast eestlased Eestis masenduses on, neid ei anna võrreldagi, mis siin on, vot need on ummikud. Linnast välja saamine võttis kuskil paar tunnikest aega, pean mainima, et Golden Gate Park oli seal samas linna ääres, kus meie kiirteele tahtsime pääseda. Lõpuks koju jõudsin siis kohe dušši alla, asjad pakkida ja läinud ma jälle olingi. Täna läksin hommikul vara ymca-sse, siis tulin koju, tänaseks ülesandeks oli jälle valmistada söök ette terveks nädalaks, ei olnudki palju teha. Eelmine nädal tegin perele pikkpoissi ja sellel nädalal teen kartulisalatit, loodan, et tuleb hästi välja. Kui täna poistele järgi läksin siis tulime kohe pärast kooli koju, kuna plaanis oli küünalde tegemine. Väga lahe oli, mulle väga meeldis. Tahaksin teinekordki teha, poiste küünlad tulid suured ja uhked. Küünalde lõhnad valisid välja poisid, nii hea lõhna, mmm. Hetkel minu isetehtud lõhnaküünal on siinsamas arvuti kõrval, lisan pildi ka siia. Tänane postitus on väga lühike aga selle eest lisan palju pilte :).Tsau!

Minu enda tehtud küünal :)
Teine minu enda tehtud küünal :D


Poisid tegid mulle üllatuse!
Sunnyga :)

Eestlased - koos Margterthiga






Koju vist nii pea ei saa, pole kõigeparem pilt aga asi oli päris hull!






No comments:

Post a Comment