Thursday, September 12, 2013

64. postitus

Täna on siis kolmapäev, Eestis juba kolmapäeva õhtu. Teisipäevane päev möödus töötähe all. Hommikul pakkisin poistele lõuna kaasa, saatsin nad ilusasti kooli, siis nagu iga hommik läksin YMCAsse, seda vist polegi mul mõtet siia enam kirjutada, kuna niikuinii käin seal iga päev, mõni päev isegi mitu korda, rekord on kolm korda. Pärast trenni läksin koju, sain natuke netis olla ja siis algas minu pikk tööpäev auto rooli. Ei mäleta kuna viimati nii palju sõitma pidin, alustasin kaheteistkümne ajal ja lõpetasin kuue ajal, kael oli õhtuks läbi ja istuda enam väga ei tahtnud kah. Viimasel ajal leian hommikuti palju rohkem aega blogi kirjutada, kuna õhtuti nii palju teha või siis on kuskile minek. Muideks blogi kirjutan ma alati muusikaga, kõrvaklapid pähe, siis kuidagi lihtsam tegeleda sellega. Tänane päev algas mul samamoodi, poiste lõuna valmis ja saatsin nad kooli, seejärel Y-sse, tunni ajaline treening ja seejärel läksin päevitama. Täna jäin taaskord päevitades magama, kõrvaklapid on peas ja kui hea muusika ka veel tuleb, siis päris lihtne on magama jääda. Ärkasin ehmatusega, kuna järsku käis piiks, mis tähendas, et keegi kirjutas mulle näoraamatusse ja ega kaua pärast seda ei olnudki enam, kuna meil täna paar pilve taevas ja need segasid. Võtsin külma dušši, riidesse ja siis käisin poest läbi ja nüüd olengi kodus. Nüüd kaks päeva peaks tulema vana graafiku järgi ja siis esmaspäevast hakkan iga päev Palo Altosse sõitma. Koostan siin nimekirja, mis poistele meisterdamis asjadest vaja oleks juurde, hetkel vaatangi kataloogi, mis üks päev meile tuli, siin juba jõuluasjad. Olen saanud palju positiivset tagasisidet blogi kohta ja nagu aru saan siis palju loevad seda, tore, kui kedagi huvitab, millega tegelen. Mäletan, kui ise veel Eestis olin siis koguaeg lugesin teiste tüdrukute blogisid, mõnikord sain pidama alles 2 ajal öösel, kui siiski, nii põnev oli. Kahjuks nüüd enam sellist aega ei ole, aga siis kui hetk tekib, seda ka teen. Selle video postituse üritan teha, kas selle nädala lõpus või järgmise nädala alguses, kaldun arvama, et ilmselt jõuan selleni järgmise nädalal. Neljapäeval lähen poistega ujuma ja reedesele päevale hetkel veel mõtlen, mis tegema hakkame pärast kooli. Reedel lõppeb minu tööpäev alles kell kümme õhtul ja pärast seda lähen välja, koju tagasi tulen laupäeval. Laupäevaseid plaane veel päris täpselt ei teagi, eks paistab, mis saab. Paki, mis pidin kodustele saatma, selle saatmisega olen nats aja jännis, aga tuleb kuskilt aega leida ja postkontoris ära käia ning pakk teele panna. Eestis olles ei suutnud ma elada ilma märkmikuta, muidu oleksin lihtsalt kõik asjad ära unustanud. Siia tulles ostsin kohe endale märkmiku, mida ma pole praktiliselt üldse kasutanud, teatud asjad olen ikka sinna sisse kirjutanud aga enamus ajast lihtsalt seisab kapi peal. Nüüd kasutan peamiselt Google Calendrit, milleta ma enam elada ei saa. Kusjuures vahepeal jätsin kirjutamise pooleli ja tegin oma terve päeva tegemised ära ja nüüd olen tagasi :). Just sõime õhtusööki ja nüüd panen ennast valmis iga nädalaseks cofeemeetinguks, täna on seal uusi nägusid palju, loodan, et on keegi kes on 21 täis. Paljud, kes teavad on küsinud, et miks ma teatud asjadest blogis ei kirjuta, et kas on siin keegi silma jäänud või kuidas on lood sotsiaaleluga, vastan teile kõigile korraga, et niipea ma siia sellest kirjutada ei kavatsegi ja võibolla ma ei teegi seda, kes teab see teab ja kes ei tea, võibolla saab teada või ei olegi vajalik üldse teada. Huhh, see lause oli nüüd natuke keeruline. Mis peamine, et olen väga õnnelik ja olen oma eluga täpselt seal, kus olla tahan. Homme on mul esimene koolipäev, närvi pole ega midagi, ootan põnevusega, uued tutvused ja uued teadmised, teate ju küll, et mulle meeldib õppida :). Nüüd panen ennast valmis ja pean minema, kell juba palju, tsauki ja olge tubli!

No comments:

Post a Comment