Saturday, September 21, 2013

Reede õhtu ja segane blogi...

Hei,

Niisiis nagu aru sian, siis videoblogi võeti väga hästi vastu, hakkan siis vahete vahel videosid blogima. Läheb kiiremini, kui kirjutades. Lõpuks jõudsin ise ka üle vaadata, mis rääkisin, natuke naerma ajas, kuna ei kujutanud ette, et minu hääl selline on. Ja oleks nagu mingi probleem kaamerasse vaatamisega ja kuidagi jube tähtsalt räägin aga loodan, et iga korraga läheb paremaks. Pärast video tegemist läksin trenni, nautisin seda täiega. Pärast trenni oli plaanis niisama basseini ääres laiselda, kuniks tööle pean minema aga plaanid muutusid. Päevitasin natuke ja siis kui Sunnyl trenn lõppes läksime keskklinna lõunat sööma, kanarestorani, seal on söök ikka nii hea aga taaskord ajuvaba, kui suured portsud. Muide, kui tellimust esitasin siis küsisin kahe toidu kohta, et kumb on parem, ühte olin enne söönud ja teine oli neil uus. Pärast kassapidaja küsis, et kas olen Auroopast, et mul Euroopa aktsent, kui aus olla siis jäin teda suu ammuli vaatama ja seejärel ütlesin jah, et olen Põhja-Euroopast, Eestist. Siis jäi mul suu veel rohkem lahti, kuna ütles, aa tean küll, kus Eesti on see on seal Venemaa, Soome ja Läti vahel, selle peale oskasin küsida ainult ühte, et kuidas ta nii palju teab. Kutt ainult naeratas ja ütles, et teab palju Põhja-Euroopa kohta. Väga lahe! Pärast lõunasööki läksime kiirelt Rossist läbi, et ringi vaadata, et äkki leiame nädalavahetuseks midagi ilusat ja muidugi leidsime ka. Siis hakkas Sunnyl kiire, kuna kell nii palju, et ta pidi tööle minema, mul oli nats rohkem aega 15 minutit. Pärast seda Palo Altosse poistele järgi ja pärast kooli veetsime terve õhtu selles samas mega toredas pargis, nii mõnus oli poistega mängida ja niisama ringi vaadata. Jõudsime koju õhtusöögiks. Neljapäev oli minu jaoks siis esimene päev siin oldud aja jooksu, kui mul tuju natuke mitte väga super ei olnud, nagu kõikidel teistel päevadel on olnud. Neljapäev oli mulle seiklusterohke päev, ei jõudnud ma trenni, hea asi oli see, et rääkisin Merkaga peaaegu kaks tundi juttu Skypes, pärast seda läksin raamatupoodi endale õpikut osta, see pood oli päris kaugel ja netist näitas, et ainult seal on seda ja üks eksemplar, seegi lihtsalt pidin sinna sõitma. Kohale jõudes oli kell juba päris palju ja muidugi mitte see raamatupoe kutt ei leidnud mu raamatut, otsis üle kahekümne minuti ja ei leidnud, lahkusin tühijade kätega. Õnneks oli liiklus ok ja jõudsin kooli täpselt õigel ajal. Koolis sai jälle nalja, esimese ülesandega pandi mind paari jälle see kutiga, muidugi sai meil jälle nalja. Teise ülesande puhul vahetati paarilisi ja seekord oli paariliseks üks tore naisterahvas, nalja sai meil palju. Pärast kooli oli mul palju vaba aega, seega läksin Starbucksi ja olin seal oma cool limega :). Lõpuks siis poistele järgi ja jälle parki, väga tsill park. Tänane päev on olnud minu jaoks teistsugune, kuna tänasest siis alustasin uue ülesandega, toiduainete ostmine nädalaks. Täna käis pereema minuga kaasas, et näidata, kus mis asub, meil sai nii palju nalja, seal oli nagu kiirteel, ainult, et liiklus on igasuunaline :). Pärast läksin poistele järgi, mul oli plaanis täna ujuma mina nendega, kui neile seda mainisin siis ei tahtnud nad sellest kuuldagi, vaid tahtsin uude parki minna ja leidsimegi väga laheda uue pargi. Palo Alto pargid on nii kihvtid. Sõitsime koju jälle päris kaua aega, kui koju jõudsime oli kohe õhtusöök, vann ja tuduma. Meil on kell praegu kaheksa läbi neli minutit, otsustasin et mul on piisavalt aega ja kasutan võimaluse ära, et see sissekanne ära teha, sest homme mul aega selle jaoks ei ole mitte kuidagi. Täna õhtul lähme Sunnyga kinno, komöödiat vaatama, filmi algusajaks on kümme läbi kolmkümmend minutit, seega päris hiline seanss.
Saan aru, et Eestis hakkab valimiste aeg lähenema, mulle tuleb ka postkasti igasugust jama, ega see mulle väga ei meeldi. Alles nüüd saan aru palju mul neid uudiskirju tuleb, jube lihtsalt koguaeg klikin sinna kohta, et enam ei soovi ja paljud ikka tulevad, ei saagi lahti vist. Igaljuhul hetkel sain aru, et mul tuleb ikka blogisid päeval kirjutada, mitte õhtuti, mul mõte nii kinni, et mitte ükski asi ei tule meelde, tean, et mul oli palju asju millest tahtsin kirjutada aga vist seekord ei tulegi meelde. Teen nii, et kirjutan järgmiseks korraks jälle paberi peale ja siis ajan näpuga järge, kus mida kirjutama pidin. Kõike ilusat!


No comments:

Post a Comment