Monday, September 16, 2013

Sünnipäeva pidustused

Tervitused siit soojalt maalt, nagu näha olen postituste kirjutamisega tagasi järje peale saanud. Reedel lõppes minu tööpäev ootamatult varem, kuna pereema ja pereisa ei läinudki välja kohtingule. Minu arust on see ääretult lahe, et hoolimata kõigest, tööst ja lastest ja kõigest muust, üritavad inimesed siin ikka üksteise jaoks aega leida. Poisid voodisse ja läksin pessu, pakkisin asjad ja oligi minek. Seekord panin ennast kodus juba nii valmis, et oli vaja ainult juuksed korda sättida ja väike make up teha ning olingi valmis minema. Jalutasime linna nagu ikka, mulle meeldivad meie jalutuskäigud, saab paljudel maailma teemadel arutleda ja inimest rohkem tundma õppida. Mul on hea meel, et ma endale sellise sõbra siin leidsin. Läksime linna ja olime nüüd otsustanud, et teeme uue katse Templisse sisse saada. Ja see kord läkski õnneks. No minul on küll vaja natuke harjumist selle tantsu stiiliga siin, kõik hööritavad ennast üksteise vastu, väga naljakas on vaadata. Aga olime Templis peaaegu terve õhtu ja siis läksime järgmisse kohta ja seal olime kuni õhtu lõpuni. Laupäeva plaaniks oli tähistada Benilde sünnipäeva ja seda me ka tegime. Hommikul ärkasin Sunny juures ja siis läksin koju, et dušši alla minna, pärast dušši läksime Sunnyga Rossi õhtuks kleiti otsima ja leidsime mõlemad väga lahedad kleidid. Proovima minnes oli meil mõlemal käes kuskil 8 kleiti ja nalja sai palju. Pärast Rossi läksime mõlemad uuesti koju, pakkisin enda asjad jälle ja suundusin Sunny juurde. Parkisin enda auto teada tuntud koha peale ja läksime Benildale järgi, ta elab kuskil 25 minutit sõitu eemal. Võtsime Benilda peale, läksime poodi ja siis suundusime Sunny poole. Istusime niisama ja kuna Benilda oli ennast juba kodus valmis pannud, siis ootas ta nii kaua kui me ka ennast lõpuks valmis sättida jõudsime. Jalutasime teada tuntud teed pidi linna. Alustasime oma õhtut San Jose Bar ja Grillist, istusime niisama, võtsime sünnipäeva puhul mõned kokteilid, nalja sai palju. Hea meel, et lõpuks Benilde kodust välja tirisime, see oli tema esimene kord siin välja minna ja talle väga meeldis. Mingi ajani istusime baaris ja siis tahtsime edasi minna, valmisime Agenda, mis oli rahvast täis ja saime tasuta sisse, tervituseks, et siia alles kolisime. Siin pole inimesed mitte kunagi kadedad komplimente ja häid sõnu jagama. Aga see koht oli tõesti rahvast täis, tantsisime ja tulime tulema vahetult enne sulgemist. Sellest õhtust on meil mõned ilusad pildid ka, lisan siia postituse juurde. Igaljuhul sai meil nalja nii palju, et hoolimata iga päevastest kõhulihaste harjutustest on mul ikkagi naermisest kõhulihased valusad. Peagi on tulemas Sunny sünnipäev, niiet sünnipäeva pidustused jätkuvad. Ja nii imelik, kui see ka ei ole aga mulle meeldib kleiti kanda. Eestis olles tegin seda vist üldse kokku kaks korda. Tunnen, et olen enesekindlam ja endaga rohkem rahul, kui kunagi varem, enesetunne on koguaeg super hea. Võibolla sellest tuleneb ka see, et tahan kleiti kanda, ei tea. Täna kui koju jõudsin oli mul kotis väga lahe üllatus, sampooni ja palsami pudelil oli kork lahti läinud ja terve kott on sampooni ja palsamit täis, kõik asjad on koos kaasa arvatud digikas ja sirgendaja. Enesetunne on hea ja rahul kõigega, mis mul on. Tean, et kirjutan seda peaaegu igas postituses aga tahan lihtsalt hoogu juurde anda nendele inimestele, kes mõtlevad või tahavad oma elu midgai muuta. Mitte keegi, mitte kunagi ei hakka seda sinu eest ära tegema, nagu on üks ütlus, kui tahad saavutada midagi uut, siis sa pead selleks tegema, midagi mida sa enne kunagi ei ole teinud. Kui sul on unistus ja sa soovid, et see täituks, tegutse selle nimel ning see unistus võib täituda juba varem, kui osakad ette kujutada. Ja ära lase mitte kellelgi mitte kunagi öelda sulle, et sa ei saa sellega hakkama või isegi kui ütlevad, siis ära tee sellest välja, kuna tavaliselt on ütlejad need, kes iseenda unistuste jaoks ei liiguta sõrmegi. Minu tutvusringkonnas oli palju inimesi, kes ütlesid, et niikuinii on see lihtsalt jutt, et siia USAsse tulen, et päriselt ma sinna ei jõua. Aga siin ma nüüd olen, USAs ja väga õnnelik selle üle, et sellise otsuse vastu võtsin. Julge unistada ja julge tegutseda selle nimel, kõik on võimalik, kui ise piisavalt tahta. Täna on pühapäeva õhtu ja mul on natuke vaja tegutseda, pean asjad pakkima, tsauki teile kõigile ja olge tubli!
Reede :)
Mina, Benilde ja Sunny 

Benilde sünnipäev

No comments:

Post a Comment