Tuesday, September 10, 2013

9.september

Hey there,

Tervitused siit kuumalt maalt, hetkel on meil siin tõsine kuumus, 35 kraadi, päris korralik ikka. Aga hmm, järg jäi vist reede peale. Reedene päev, nagu ikka viisin poisid kooli ja pärast seda läksin kohe trenni. Reedeti on mu lemmik grupi treening, seda annab üks hästi tore naine, kes on tegelikult poksija. Nüüd käib Sunny ka Y-s trennis. Pärast trenni, pessu, siis koju, vahetasin koti sisu ja siis saime Sunnyga Starbuksis kokku ja rääkisime juttu, Sturbacks on poiste kooli kõrval ja pärast seda oligi aeg tööle minna. Läksime koju, poisid sõid oma lõunase snäki ja siis hakkasime ennast valmis sättima korvpalliks, plaanis oli minna korvpalli mängima Y-sse. Lõpuks pärast pikka pikka aega jõudsime sinna kohale ja oppa siis tuli mul meelde, et mul jäi liikmekaart koju. Aga polnud hullu midagi, sain asja aetud lihtsalt oma idga, süsteemis olen ju sees. Pärast korvpalli läksime koju ja siis põhimõtteliselt oligi juba õhtusöögi aeg. Mina täna kodus ei söönud, plaanis oli Sunnyga välja sööma minna, sain varem töölt lahti ka, kuskil natuke üle poole tunni. Sättisin ennast valmis ja sain Sunnyga kokku, seekord oli tema kord valida koht, kuhu läheme, muideks valis ta koha, mis on minu majast 5 minuti kaugel. Hinnad olid päris krõbedad aga toit ja teenindus oli lihtsalt super. Tellisime mõlead erinevad toidud, küsisime lisataldrikud nagu siin paljudel kombeks on ja jagasime toite. Ma ei tea, mis asja mu organismil viga on aga iga kord, kui ma maitsen midagi vürtsikat, see on lihtsalt jube. See toit, mis Sunny endale tellis, mis tema aravates polnud üldse mitte natukenegi vürtsikas, oli minu jaoks totaalselt põletav. No see oli vääääga vürtsikas, mõtlesin, et mu suu läheb põlema, rohkem seda toitu ei puutunud kah. Nüüd natuke isegi mõistan seda, miks siin on tippi jäetakse. Kuna teenindus on alati nii super, inimesed teevad kõik, et sul hea oleks ja annavad endast kõik oleneva, et sul super õhtu oleks. Pärast õhtusööki jalutasime Willow Glen Creamerysse, see on siis külmutatud jogurti koht. Kuna oli reede õhtu ja see on paljude lemmik koht siis seisime järjekorras kuskil 15 minutit. Võtsin endale täitsa tavalise arbuusi jäätise, mis oli niiii magus, et pärast neljandat ampsu hakkas see jääris mulle vastu, nüüd raudselt mõtlete, et hullem vingats ma ikka olen :D. Aga jep, väga vürtsikat toitu minu organism keeldub vastu võtmas ja samuti on väga magusaga. Kes mind tunneb teab, mis suhted mul magusaga on. Söön ühe kalevi kommi ja sellest on minu isu täis 1-3 nädalaks. Muidugi ei ole mul midagi puuviljade vastu, neid ma armastan. Toitun tervislikumalt kui kunagi varem, liikumine on ka paigas, sellest ka tulemused, kokku on läinud juba üle viie kilo. Mõni võibolla mõtleb, et nii vähe võii :) aga kiirustada pole mõtet, tasa ja targu käib see asi. Laupäev oli väga tore päev, pidin tööd tegema kaheksast kella üheni. Hommikul mängisin poistega ja siis oli poiste jaoks väga tähtis sündmus, nimelt läksime kinno ja see oli poistele esmakordne. Oiii kui lahe oli neid jälgida, kui kinno jõudsime, silmad suured ja nii ärevust täis, need poisid on mulle väga väga kalliks saanud. Kui kinost tulime oligi minu tööpäev läbi, plaanis oli natuke ringi vaadata. Pärast lõunat pakkisin oma asjad ja läksin jälle Sunny poole ööseks. Plaanis oli jälle linna külastus, nalja sai kõvasti, mis ei olnud naljakas. Igaljuhul kui sa tahad kuskile sisse saada ja siis kaks võimalust kas California juhiluba või pass. Seda teist varianti ma elu sees ei hakka kaasas kandma ja esimest mul veel ei ole. Igaljuhul lõpetasime jälle vanas heas kohas, mis pole üldsegi halb, väga kihvt koht ja sellel nädalal sain palju uusi tuttavaid. Magada sain 3 tundi ja siis oli uni kadunud, otsustasin koju sõita, võtsin ühe mõnusalt külma dušši, ning siis otsustasime Sunnyga korraks ühte poodi vaadata, kuna mul oli uut valget toppi vaja, millel hetkel mingi plekk ees, kust sain ei tea. Olime seal poes, 3 tundi, mille sees käisime ka Cheesecake Factorys söömas, mmm kui hea toit seal on. Kui Kristiinaga söömas seal käisin esimest korda, ütles ta mulle, et seal on kõik toidud head, tal oli õigus. Kui koju jõudsin oli siin palju külalise, ning veetsin natuke aega kodus, plaan oli kinno minna, kino algas kell 21. Aga enne seda, kui kodus olin siis mõtlesin, et jääb vist ära, kuna silmad lihtsalt ei püsinud lahti, nii hull väsimus oli aga ma ei tahtnud inimesele ära öelda, niisiis tuli vastu pidada. Kinost tagasi jõudes, nagu poleks veel piisavalt väsinud olnud, tegin väikse Skype kõne. Voodisse jõudes, pea ei jõudnud patja puudutadagi, kui ma juba magasin. Ja täna hommikul sian kaua magada, kuna minu tööpäev algas alles 2.15. Ärkasin alles kell 11 ja oi kui hea oli olla, inimese tunne. Üles ärgates oli natuke paha tunne, et nii kaua magasin, selle peale ütles pereema, et mul oli raske nädalavahetus, siis tulebki puhata :). Seejärel kohe trenni aga trenni ma ei jõudnudki, kuna unustasin oma pesemisasjad koju ja aega neile järgi minna mul ei olnud, niisiis otsustasin päevitada, Sunny oli ka seal, nautisime kuumust. Enne poistele järgi minemist läksin Starbucksist läbi ja võtsin ühe hiigelsuure cool lime, ohhh see oli nii hea. Poisid käes, läksime koju, vahetasid riided, tegime koduseid ülesaneid ja läksime parki. Pärgist koju jõudes hakkasin õhtusööki tegema. Pärast õhtusööki, poiste vanni aeg, unejutu aeg ja magaminek. Homme neil raske päev, lähme homme nende uut kooli vaatama, nad veedavad seal pooliku päeva ja siis neid prantsuse keele tund ka. Homme tuleb väga väga hull ja kiire päev. Samas mulle meeldivad sellised päevad, kuna siis läheb aeg kiiresti, eks paistab mis saama hakkab, tegelikult on kaks järgnevat päev sellised, loodan, et jään ellu ja saan teile neljapäeval uue postituse teele panna. See postitus on natuke kiiruga kirjutatud. Hakkasin mõtlema video postituse peale, kuna paljud tüdrukud on seda teinud ja paljud teevad seda, siis võibolla proovin ka. Teate üks naljaks asi veel, tähendab kaks. Täna oli juba seitsmes kord, kui inimesed arvavad, et ma latiino olen, just minu välimuse pärast, päris hea :D hahaa. Ja teine asi on see, ükskõik, kuhu me välja ei lähe Sunnyga ja kui keegi tuleb meiega rääkima, siis inimesed aravavad, et mina olen crazy person ja Sunny on siis tagasihoidlikum ja korralikum. Ei tunne teda nii hästi, et täpselt öelda, kas vastab ka päriselt tõele. Aga miks inimesed arvavad, et ma olen crazy person, saan aru, et see ei ole halvaga mõeldud aga mis minus on sellist, et nii arvatakse. Pean mainima, et tulemas on minu vaba nädalavahetus juhuuu :). Ma olen totaalselt sõltuvuses sellest laulust Drake - Hold On We Are Going to Home. Ja muideks kolmapäev on tulemas, 9/11, ameeriklastele palju palju kurbi mälestusi toonud päev. Tean paari tüdrukut, kes koju lendavad sellel päeval. Kõike ilusat teile sinna, tsauki pläuki!

Willow Glen

Willow Glen

Kõige magusam jäätis planeedil

Saturday night out

Cheesecake Factory pasta Da Vinci

No comments:

Post a Comment