Wednesday, August 21, 2013

20.august

Hello everybody, ausalt rääkides, siis ma ei tea, kas see on normaalne, et see nii kiiresti juhtub või mitte aga mõtlemine läheb vaikselt inglise keele peale üle ja eesti keelne kõne sisaldab juba inglise keelseid sõnu. Üks päev Kotu ja Sallaga rääkides, tuli nii mõnigi inglise keelne sõna täiesti automaatselt kõnesse sisse. Teadsin, et see kindlasti juhtub ja see on normaalne aga et nii kiiresti. Muide pean mainima, et mu arvuti hakkab vist vaikselt kustuma, pidin endale hiire muretsema, kuna arvutil olev enam ei tööta, eks paistab mis saab. Seda ka, et ilmateade, mis mul blogis on, ma ei oska Eesti oma kohta öelda aga San Jose oma valetab natuke, näitab vähem, kui meil siin on. Täna oli 35 kraadi, päris korralik kuumus, eile oli ka. Teate kuulsin eile esimest korda õhtul hilja, et välja müristas, see midagi uut jälle, pereema ütles ka, et seda väga tihti ei juhtu siin. Täna oli meil tähtis päev, poistel oli sünnipäev, juubel. Selle puhul oli terve päev igasuguseid tegemisi. Õhtul käisime kõik koos sushit söömas, minu esimene, poiste lemmik. Ütleme nii, et mul on alati eelarvamused olnud enne, kui sushi ise kohale jõudis oli seal erinevaid asju, näiteks nagu nuudlid mingisuguse kastmega, kana kastmes, toorsalat ja supp. Mina sõin toorsalatit, nuudleid ja kana. Kõige rohkem meeldis mulle kana, super hea, toorsalatil polnud ka viga, kuna ma sojakastet ei söö üldse siis nuudlid mulle eriti ei istunud, oo ja supp :) seda ma ei tahtnud vaadatagi, ei puutunud, nägi kole välja. Sushi ise oli super hea! Kindlasti pole see koht, kuhu igapäevaselt sööma läheksin, pigem aastas üks või kaks korda. Nuudlite maitse ikka suus, tavaliselt ongi nii, et kui otsustad ikkagi midagi uut maitsda ja sulle ei meeldi see, siis maitse jääb suhu väga kauaks ajaks, sellepärast mulle ei meeldigi uusi asju maitsda, kuigi lubasin endale, et selle aja jooksul, mis ma siin olen võtan vastu kõik, mis USA mulle pakub. Poistele muide väga maitseb sushi, nende lemmik. Täna aitasid poisid mul lõpuks pildid üles panna minu toas. Kui nad nägid pildil ühte punapead, siis küsisid, kes see on ja kui ütlesin neile, et see olen mina, siis nad väga mind ei uskunud vaid ütlesid, et see ei ole üldse minu moodi. Enne ärasõitu Eestist sorteerisin pilte, mida võtta ja mida jätta, et midagi topelt ei saaks aga kahjuks on mul sorteerimisel midagi sassi läinud, olen vist vale ümbriku kaasa võtnud. Selles ümbrikus oli palju topelt pilte aga samas osa väga tähtsaid pilte on puudu kahjuks, natuke õnnetu selle üle. Aga mõtlen, et saan ju siin puudu olevad pildid välja printida ja seinale lisada, nii ka teen. Loodan, et keegi ei tunne ennast puudutatuna, et tema pilti seal ei ole, olen selle kogemata valesse ümbrikusse pannud ja see on Eestis aga parandan selle vea. Reedel väike istumine tüdrukutega kesklinnas, hakkab vaikselt looma. Trennis olen käinud nüüd alates esmaspäevast ehk siis minu aja järgi kõigest kaks päev, super mõnus tunne. Homme plaanis basseini äärde minna natuke ujumist ja kui lapsed koolist peale võtan siis lähen pärast lõunasööki nendega ujuma sinna, neile hullult meeldib vees möllata. Täna on ka minu jaoks tähtis päev, sain kätte enda social security numbri ehk siis nagu isikukoodi juhuu. Käisin seda taotlemas neljapäeval ja juba olemas super, kõik sujub nii hästi, tavaliselt läheb ikka 10 päeva aega, mul kõigest 4 tööpäeva. Nüüd lõpuks saan enda pangakonto avada, mida mul nii väga vaja oli, sellega tegelen homme. Ja siis jääb ainult lubade tegemine ja kõik nende asjaajamistega. Kuna minu elu on hetkel täis igasuguseid põnevaid muutusi, siis plaanis midagi uut teha ka oma juustega, eks paistab kuna selleks aega leian ja mis plaanis teha. Kui võtsin julguse kokku ja värvisin oma juuksed punaseks siis sain sellest nii palju julgust, et nüüd ainult tahaksgi koguaeg midagi muuta. Vanasti minnes juukseotsi lõikama palusin alati lõigata niii vähe kui võimalik :) We will see!
Sel hetkel, kui midagi väga masendusse ajavat juhtub, mõtled sa, et ei saa sellest kunagi üle, siis mingi aja pärast hakkad sa märkama sinu jaoks enne negatiivse sündmuse positiivseid külgi. Lõpuks tagantjärele mõeldes leiad, et oled õnnelik, et kõik see on juhtunud, kuna kõik sündmused on olnud vajalikud selleks, et jõuda edasi, kuskile teisele tasandile. Praegu saan öelda, et sel hetkel, kui minu elus oli palju erinevaid raskeid hetkeid, mõtlesin ütluse peale, et kõik halb on milleksgi hea. Korrutasin endale, et küll ükskord näen, milleks see kõik hea oli. Need rasked hetked ja valikud on viinud minu siia USAsse elu ja maailma nägema. Poleks olnud minevikus neid sündmusi, mis olid, poleks ma ka praegu siin. Pärast seda kõik olen alati nii mõenud, et nii ongi, iga halb asi (alguses tunduv väljapääsematu olukord) on milleksgi hea ja sa paned selle pusle kokku alles pärast sihtkohta jõudmist. Osadel inimestel lihtsalt ei ole ette nähtud kohta sinu elus, kuid samas toob see sinu ellu palju uusi ja väga kalleid inimesi.


No comments:

Post a Comment