Friday, August 23, 2013

kolmapäev & neljapäev

Täna oli erakordselt jahe ilm meil siin, kuskil 25 kraadi sooja aga homme tõotab tulla jälle tavapärane ilm 30+.. kraadi. Eilne päev möödus ringi asjatades. Hommikul läksin varakult trenni, kus sai palju nalja. Muide ma just praegu, kui siia kirjutasin, siis avastasin, et uskumatu ma olen iga päev trenni jaoks varem üles ärganud. Kes mind tunneb teab, kuidas mul magamisega lood on, maga alati nii kaua kui vähegi võimalik on ja kes julgeb mind kasvõi 1 minut varem üles äratada siis olin suhteliselt pahur selle peale. Aga nüüd, terve nädal on mul tööaja alguseks olnud 12.15 ja olen peaaegu iga päev pannud äratuskella 8.00ks või 8.30ks. Hmm, päris hästi, kui aus olla, siis päevad tunduvad pikemad küll selle võrra. Järgmisest nädalast sellist asja ei ole, välja arvatud esmaspäeval, kus minu tööpäev algab alles 14.15 aga teistel päevadel selle eest 7.15 aga siis esimene pool tööpäevast lõppeb juba 9.15 ja siis algab teine pool 14.15. Trennis on mõnus, mulle meeldib, palju rahvast ka. Võibolla on keegi mu peale juba kuri, et koguaeg toon erinevaid võrdlusi Eesti ja USA kohta aga siit tuleb järjekordne. Terve spordiklubi peale võid sa leida vastsündinutest koos emmedega vanuseni 85. Eestis naljalt sellist asja ei ole, ja olgem ausad, olen näinud Eestis trennis olles inimeste pilke, kui uksest tuleb sisse kuldsetes viiekümnendates inimene, paljudel silmad punnis peas. Ja väga oluline on mis sul seljas on, sest trennis pead sa olema riides viimase moe järgi. Siin sellist asja ei ole, ükskõik kui vana sa oled, ükskõik, mis sul seljas on, ükskõik kui suur või väike sa oled, oled sa alati teretulnud, inimesed aitavad sind ja on sõbralikud. Sõbralikkus on üks suur erinevus nende kahe maa vahel. Pärast trenni läksin panka kontot avama, kuna nüüd olid kõik vajalikud paberid käes ja tehtud ta sai. Ütlesin seal koha peal ka, et viimaks, kuidas ma igatsesin enda kaarti. Kuigi tegelikult on mul praegu ajutine kaart, õige kaardi peaksin saama kuskil nädala pärast. Pärast pangas käiku läksin poistele järgi, siis koju, lõunasöök, natuke kolmapäevast tegutsemist, milleks on siis poiste voodipesu ja riiete pesu. Siis tagasi kooli, kuna poistel oli testimine ehk siis mina arvan, et õpetajad tahtsid näha, mis tasemel poisid on. Minu arvates on nad väga nutikad ja targad, kohe väga. Õhtu möödus mängides, pärast tööd Skype vestlused ja magama. Tänane päev on möödunud natuke laisemalt. Magasin kella 9ni, hommikusöögiks oli browni ja vesi :) siis väike Skype ring jälle, riidesse, Starbuck'si cool lime ja poistele järgi. Skypes rääkisin ka Beritiga ja õelaps Sebastian jälgis, kuidas ma brownit söön ja vaatas, pakkusin temale, panin browni kaamerale hästi lähedale ja naljakas oli see, et Seebu hakkas brownit vastu võtma :). Täna läksime lõunat sööma Mojo'ssse, seal on väga head burgerid ja french fries. Pärast seda võtsime kodust ujumisasjad ja riided ning läksime YMCAsse ujuma. Tänane päev jäi trennist vahele, kuna teadsin, et lähen poistega pärast kooli ujuma. Poisid olid täna nagu kullatükid! Homme jälle trenni, siis õhtul pärast tööd tüdrukutega välja sööma. Nädalavahetusest lähemalt juba järgmises postituses. Muideks mulle on alati olnud väga tähtsal kohal muusika, ei saa ilma selleta kuidagi. Kui jõudsin USAsse siis sellest hetkest alates ei kuulanud ma muusikat kohe üldse mitte peaaegu poolteist nädalat, tagantjärgi mõeldes ei tea, kuidas see võimalik on. Kui siin raadiot kuulata, siis muusika on sama, mis Eestis, mõne kanali pealt tuleb väga uut muusikat. Olen avastanud enda jaoks palju uut muusikat. Laulu juures on sõnad väga olulised, ning nüüd kui olen kaugemal on mõni laul mälestusi täis ja sõnad on hoopis teise tähendusega. Muidugi on lemmikuks saanud ka Pandora raadio aga meil siin selline süsteem, telefonis ja arvutis üks programm, kui tahan muusikat suurest kõlarist kuulata, siis elutoas on wireless kõlar ja võin olla kuskil maja peal ja saan oma telefonist muusika tööle panna ja mängima hakkab see elutoas olevatest kõlaritest, arvutiga sama asi, väga lahe. Panen teile natuke pilte ka siia, tsauki praegu!

Kui sul on ratas ja tahad bussi peale minna, siis sulle ei öelda, et kuhu sa tuled, mine rattaga, vaid aidatakse rattad hoidikusse :)

Väga lahe aiandus kohake poistel koolis

Cool Lime - everyday :)

Kuulus kollane koolibuss

Mojo's on võtmehoidjaks pandud hiiglaslik ärakõrbenud spaatel

Mõnušš

Üks poistest kinkis tegi mulle sellise mütsi :)

No comments:

Post a Comment