Thursday, August 15, 2013

Kahe päeva kokkuvõte

Tere jälle, vahepeal olen siis tegelenud oma kooli asjadega, social security numbri saamisega, juhilubadega seonduvaga, pangakontoga, tööga ja igasuguste muude asjadega. Paar päeva töötasin ainult õhtul kella viieni, mõnus oli tööpäev nii varakult lõpetada, tunne oli selline nagu oleks tööpäev kell kaks päeval juba läbi saanud, nii palju aega oli. Täna algas mu tööpäev natuke enne kella 11, poistel oli esimene koolipäev. Poiste koolis peavad kõik õpilased koolivormi kandma, see on mõeldud ekstra selleks, et ei tehtaks vahet lastel, kellel on firmariided ja teiste laste vahel, kellel ei ole võimalik selliseid riideid osta. Eile ajasime minu paberimajanduse asju, kirjalik sõidueksam ja silmade kontroll on 4.septembril, kui kõik hästi läheb siis pärast seda tuleb mingi aja pärast kohe sõidueksam, eks näha ole. Homme lähen oma isikukoodi asju ajama, tean juba ette, et seal peab kaua ootama, panin endale Eestist kaasa võetud Kumakese juba valmis. Kooliga sain ka lõpuks valmis. Alustuseks valisin natuke inglise keelt, hoopis teistsuguse kui tavaliselt au pairid valivad, minu kursuse mõte on siis selles, et sujuvdada minu inglise keelt, slängide tundmine, sõnavara kasutamine ja jaotus, see on mõeldud ameeriklastele, kuna minu inglise keel pidi nii hea olema, siis saan sellest kursusest osa võtta. Selle kursusega saan ühele poole juba 12.oktoober ja siis valin endale midagi väga põnevat, mis mind tõesti huvitab. Täna viisin auto pesulasse ja käisin poistega raamatukogus ega muud väga pööraselt huvitavat ei teinudki. Selle eest eile käisime sellises kohas nagu Happy Hollow park&zoo http://www.hhpz.org/. Ülivinge koht, see on siis nagu lõbustuspark ja loomaaed ühel territooriumil. Ostad pileti ja saad sellest kõigest osa. Ei ole nii nagu Eestis, et ostad sissepääsu pileti ja iga atraktsioon eraldi maksab, kõik oli selle hinna sees. Ala, millel park asus oli meeletult suur, usun, et me ei jõudnudki kõike läbi käia, kuna poisid olid juba nii väsinud, et silmad vajusid erinevate atraktsioonide peal kinni, meeletu kuumus oli ka. Üritan poistega nii palju väljas olla kui võimalik, siis läheb aeg kiiremini ja on poistel ka põnevam. Kuigi nüüd tuleb kool peale ja eks seda niisama ringi käimist jääb ikka väheks. Minu graafik seoses sellega muutub ka, hakkan töötama hommiku, siis on vaba aeg ja uuesti tööle hakkan alles siis kui poisid koolist tulevad.
Ilmateada näitab ja lubab kuumalainet taaskord, üks kuumalaine on siin sellel suvel juba olnud. San Joses pidi selline kino olema, et lähed saali sisse ja terve ruum on ümar ekraan ja praegu pidi seal üks liblikate film jooksma, väga lahe koht, sinna tahaks ka jõuda. Ja San Josest umbes tunni aja kaugusel on selles filmis osalenud liblikate peatuspaik. Pereema rääkis, et nemad on seal lastega käinud, see pidi olema selline kogemus, mida ei unusta. Suur ala on paksult liblikaid täis ja alguses on neil tiivad kinni, siis on pruunikas terve ümbrus aga kui õhk saavutab mingi temperatuuri, siis nad hakkavad ringi lendama ja see on kogemus omaette. Tahaks sinna ka jõuda. Täna tulid meie Beyonce kontserdi piletid, juhuu :) ootan juba väga. Siiamaani on kõik super hästi ja ikka veel olen ma super rahul kõigega ja oma otsustega. Usa on juba praegu natuke muutnud mind, ma söön brokkolit, tõesti maitseb väga. Olen proovinud nii paljusid uusi toite ja nüüd kõik imestavad, dadaaa proovisin elus esimest korda krevetti :) päris hea oli. Aeg jälle ennast liigutama hakkata, olen endale laheda klubi ka leidnud, teen kunagi sellest spordiklubist eraldi tutvustava postituse. Üleüldse on mul plaanis mõnest kohast eraldi postitus teha, kuna need kohad väärivad tutvustamist. Igatsen teid kõiki seal Eestimaal aga kahjuks või õnneks mitte Eestimaad!



No comments:

Post a Comment