Thursday, August 8, 2013

Sünnipäeva päev :)

Tsauki kõigile :) esiteks tahan tänada kõiki õnnesoovide eest, suur suur aitäh teile kõigile, kes võtsid vaevaks mind meeles pidada, kuigi see on suhteliselr raske, kui inimene silmapiiril ei ole. Kuigi facebook natuke lihtsustab seda, saates sulle paremale poole kõrvale märguande, et mul on täna sünnipäev ja sa peaksid mulle arvatavasti õnnitulse saatma :). Tänane päev (Eesti lugejatele eile päev) on müüdunud töötähe all, töö algas 9.00 ja lõppes 18.00. Muideks pean ära mainima, et minu jaoks on väga harjumatu kirjutada juba nüüd 18.00, kuna siis ma kirjutan lihtsalt 6pm. Pereema ja pereisa tegid päev läbi teise maja juures tööd, olime lastega kolmekesi aga meil sai palju nalja. Poisid on minuga juba päris ära harjunud, poevad kaissu ja kallistavad. Ühte asja, mida olen veel tähele pannud, et poisid ei kakle üldse, nad on väga sõbralikud ja jagavad asju, mulle väga meeldib see, hoolitsevad üksteise eest. Täna oli mul siis täitsa esimene selline päev, kui töötasin graafiku järgi. Kuna poisid ei tahtnud parki minna siis alustasin oma toimetusi kohe hommikul, minu jaoks 10 ja lõunaks oli kõik tehtud. Ülesanneteks oli poiste voodipesu vahetada ja pesta, riided pesta ja matka jaoks lasta lastel väiksed mänguasja kotid pakkida. Ja siis järgmiseks kolmapäevaks pidid olema kõik laste koolivormid pestud ja neid on väga palju ja selle kõik sain juba täna tehtud, pereema ütles, et kuidas see võimalik on, kui nad enne lõunat korraks kodust läbi tulid. Aga mulle meeldib nii, saab kiiresti kaelast ära. Ja kõige selle vahepeal jõudsime veel lastega raamatukogus ka käia, et homseks sõiduks dvdsid laenutada, et lastel tee peal igav ei hakkaks. Kell 12 oli laste lõunasöök, täna tegin siis esimest kord ise süüa neile, pasta koos juustu ja tomatipastaga ning veel brokkoli. Magustoiduks maitsestamata jogurt maasikatega ja meega, niiet päris tervislik. Igaljuhul siinkohal teavad mõned inimesed, kuidas ma Eestis olles veel harjutasin brokkoli söömist aga no kohe kuidagi ei maitsenud see roheline ollus, vot siin on see brokkoli teise maitsega ja minu uus lemmik. Kui pereema ja pereisa koju jõudsid, siis valisime pitsad, tellisime ja veel külmutatud jogurtit ka, oo see oli hea :). Teate need maasikad, mis siin on ja mis Eestis on, ikka suur vahe sees. Siin on maasikad niiii magusad, nagu kommi eest, selle peale ütles pereema, et California on maasikate kodu, siit saadetakse maasikaid tervele maailmale. Ja veel mainis ta et maja taga olev apelsini puu apelsinid saavad valmis jõuludeks ja need pidavat olema väga mahlased ja maitsvad, can't wait! Sõime pitsat ja külmutatud jogurtit ja sõime cupcake, mis olid minu jaoks liiga magusad, pereema ei suutnud ka süüa võttis kreemi pealt ära. Ja siis anti mulle üle minu kingitus. Kingitus hõlmas endas mitut asja. Esiteks Pandora käekett, mis on mõeldud ekstra selle jaoks, et saaksin koguda sinna vidinaid, milliseid kohti olen külastanud, küljes olid juba USA, New York ja San Francisco. Ja mulle öeldi, et loodetavasti on seal varsti palju palju erinevaid ilusaid elamusi ja mälestusi küljes. Poiste joonistatud sünnipäeva kaardid ja nende valmistatud käevõrud, rongi püsikaart, et sinna peale saab raha laadida, ja sõita kus iganes tahad, seal peal oli mul juba päris sõidetav summa. Rongi kaardi juurde kuulus San Francisco kaart ja paber, mis on piletiks San Francisco tuurile. Väga palju kingitusi, aitäh! Päeval jõudsin juba pakkida oma väikse mini paki matkamiseks, nimelt lähme me matkama homme hommikul, ärasõit kell 10. Sõita on päris pikk maa, koha nimeks on Salt Point State Park ookeani ääres. See on siis rohkem põhja poole ehk siis San Josest kõvasti üles poole sõita, San Franciscost läbi. See on selline koht, kus ei pidavat olema mobiililevi, niiet kirjutan teile, kui tagasi jõuan, seniks tsauka!

Ükskõik kuhu poole San Joses ei vaata on mäed :)

Sünnipäeva pühul midagi erilist...

Kingitused

Kogumiseks :)

No comments:

Post a Comment