Monday, August 26, 2013

Nädalavahetus

Ootasin seda nädalavahetust nii väga ja nüüd on see juba läbi. Õnneks järgmine nädalavahetus on pikem, kuna siin on 2.september püha ehk siis Labor Day. Tegelikult oleks võimalik sellel nädalavahetusel kuskile mingi väike tripp teha. Alguses mõtlesin küll, et läheks käiks Las Vegases ära aga läheb väga kiirelt, tahaks seal koha peal ikka nats olla, mitte hoo pealt linn läbi käia. Eks paistab, kuskile ma lähen ikka kasvõi pidusse :). Reedene päev täis tegemisi ja töö ülesandeid, võtsin lapsed endaga YMCAsse kaasa ja läksime ujuma, neile väga meeldis, hakkame nüüd iga nädal käima, mina käin seal niikuinii iga päev siis ongi väike vaheldus, kui lastega pärast kooli sulistama lähen. Reede õhtul sain linnas tüdrukutega kokku, käisime kohvikus kooki söömas ja niisama lobisemas. Sain teada, et üks tüdruk käib minuga samas kohas trennis, väga hea nüüd saame mõnikord ka koos midagi ette võtta. Seal oli ka üks tüdruk, kes on siin olnud päris kaua aga miskipärast on tema tunded USA suhtes väga negatiivselt, nimelt ütles ta, et ta vihkab USAd ja kõike siin, ei tea millepärast aga ega see koht siin ei saagi kõigile meeldida, loogiline. Laupäeval oli poiste sünnipäeva pidu, kahjuks unustasin pilti teha sellest, mis meil hoovi peal oli. Pereema tellis suure liumäe, kust saab alla lasta otse suurde basseini. Ei see ei olnud selline pisike asjandus, kus üks laps saab korraga liugu lasta, see oli väga väga suur, terve aed oli seda täis, suurust võib võrrelda batuutmajadega. Lapsi oli palju, mina tegelesin lastega kunstinurgas, meisterdasime lennukeid ja purjekaid vineerist, lastele väga meeldis. Siin on kombeks, et külalistele jagatakse palju nänni, nii saigi iga laps oma koti (nagu meil ostukotid) ja see oli nänni täis. Sünnipäev oli väga eriline, kõik külalised olid kaksikud omavahel ehk siis kaksikute sünnipäevale olid kutsutud teised kaksikud. Tööpäev pidi kestma kella 18.00ni aga sain juba enne 17.00 vabaks. Asusin kiirelt sättima, plaanis oli õhtusöök linnas koos Maria ja Sunnyga. Eesmärgiks on katsetada palju erinevaid rahvusresturante, laupäeval käisime Hispaania restoranis, ühes parimas ja võib öelda, et mu lihapallid, mis ma tellisin olid väga head aga terve praad oligi 4 väikest lihapalli. Minu jaoks pisut harjumatu ikka veel, et kui oled oma joogiga poole peale jõudnud siis see kohe uuesti täidetakse. Alguses oli see natuke ebamugav, kuna selline tunne nagu keegi jälgib mind koguaeg või noh mu joogiklaasi, ei lase rahulikult olla aga nüüd on juba okei. Pärast õhtusööki läks Maria koju ja meie Sunnyga otsustasime linna uudistada. Mina ja minu telefon jälle, abiks oli yelp.com otsisime siin baare, esimene baar mille välja valisime oli vesipiibubaar, kohale jõudes oli see täitsa täis, me ei läinud sissegi sinna, kui aus olla siis ega minul oli sellest vesipiibust täitsa ükskõik, mind jätab see külmaks. Valisime siis järgmise, San Jose Bar and Grill, see oli eelmisest kohast 100m eemal. Seisime ukse juures ja vaatasime sisse, tundus selline päris tavaline spordi pubi nagu meil Ristiisa. Kui sisse läksime küsiti mõlema käest id-d, minu Eesti juhiload sobisid suurepäraselt. Läksime istusime leti äärde ja tundus, selline tavaile koht, kus vaikselt eksisteeritakse terve õhtu ja siis minnakse koju. Siis tuli meie juurde baarman ja küsis mida joome, kui mina ütlesin, et vett siis hakkas nalja saama. Ei viitsi väga üksikasjalikult kirjeldama hakkata aga väga tore inimene. Ta tegi meile välja kartulikroketid ja siis ta küsis kust me pärit oleme, ühesõnaga juttu jätkus terveks õhtuks. Saime tema käest teada, et olime jõudnud õigel ajal, et endale head kohad saada, kuna kella 22 ja 23 ajal tuleb massiline rahvas siia ja baarist saab ööklubi. Nii ka oli, rahvas hakkas vaikselt kogunema ja muusika läks kõvemaks, lauad toolid korjati kokku ja viidi taha ruumi, oligi ööklubi valmis, rahvast oli meeletult. See on kindlasti selline koht kuhu mina tagasi lähen, meile Sunnyga väga meeldis see koht. Õhtu oli korda läinud ja tore. Täna käisin nats linnas jälle ringi ja esimest korda juhatas gps mind valesse koht, juba poole tee peal sain aru, et ma vist pole õiges kohas aga kuna USAs on paljud asjad imelikud, siis mõtlesin, et äkki ilmub majade vahelt see koht välja, mida ma otsin aga vot ei, seekord mitte. Olen lubanud ka paljudele riiete ja muude asjade otsimisega tegeleda aga kahjuks ei ole veel jõudnud selleni, vaikselt vaikselt tegelen sellega, natuke kannatust. Homsest algab viimane augustikuu nädal ja on oodata erinevaid muutusi ja samas täitub järgmine nädal pühapäeval mul 1 kuu Californias. Mis on läinud lennates, alles olin Tõrvas, lugesin teiste tüdrukute blogisid ja mõtlesin, et kuna mina juba minna saan aga vot nüüd olen peaaegu kuu juba siin olnud. Koduigatsust veel ei ole, mitte üldsegi, päris imelik, olen selle peale ikka mõelnud. San Jose ööelu on täiesti crazy ja mulle see meeldib. Mulle meeldib terve nädal korralikult tööd teha ja siis nädalavahetusel ennast täiesti vabaks lasta ja teha palju toredat. Olen täiendanud ka oma jälgitavate blogide nimekirja, kellel iga ja otsib tegevust, siis teate, et seal palju huvitavat lugemist. Kui keegi on märganud, siis üritangi oma postitused kirjutada iga kahe päeva tagant, siis teate oodata. :) ja kui keegi tahab midagi teada, siis kirjuta mulle julgelt...tsauu

No comments:

Post a Comment