Wednesday, August 7, 2013

Toimetused...

Täna oli mul väga tegus päev. Ärkasin kuskil 8.30 või isegi natuke enne seda, vaatasin telefonis ringi ja siis läksin tööle, tööpäev algas 9.00. Täna oli mul väga lühike tööpäv 9.00-13.30. Ja viimase tunnikese oma tööpäevast sisustasin pereemaga koos Beyonce pileteid ostes ja erinevaid reisipakkumisi läbi vaadates. Jesh, lähme Margrethiga detsembri alguses Beyonce kontserdile San Joses, juhuu. Kell 13.20 algas mul sõidutund. Osa minu tuttavaid teab, olen neile ikka rääkinud oma esimesest sõidutunnist Tartus, see algas nii, läksin kokkulepitud kohta, sõiduõpetaja tuli, palus mul sisse istuda ja esimene asi, mida ta tegi, lihtsalt sõimas mind, muideks ta perekonnanimi oli Õnneleid, mitte vist väga õnnelik leid minu arust. Pärast kolmandat sõidutundi vahetasin õpetajat, kuna ma lihtsalt ei pidanud enam vastu, ainuke asi, mida sõidutunnid sisaldasid oli sõimamine, mitte millegi eest. Uus sõiduõpetaja oli tore ja temaga sõitsin kuni lõpuni, nii kaua kui load kätte sain. Täna, kell 13.30 sõitis maja ette õppesõiduauto, pereema ütles selle peale Have fun! Ise mõtlesin, et jee jee see ju õppesõit, mis seal toredat saab olla aga vot sellist sõiduõpetajat naljalt ei leia mitte kuskilt. Terve sõidu aja ainult lobisesime ja naersime, nii lahe oli, tõsiselt lahe. Sain igasuguseid nippe, kuidas siin liigelda, tunnen ennast juba päris hästi siin roolis. Pärast sõidutundi oli mul terve õhtu vaba ja otsustasin Macy's üle vaadata, oo see oli suur, väga suur. Jõudsin sinna kell 16 ja tagasi koju jõudsin kell 20.45 ja ikka ei jõudnud kõiki poode läbi käia. Kui astusin sisse poodi nimega Victorian Secrets siis hakkasin õhku ahmima, lihtsalt super pood! Kõik see, mis ma täna ostsin oli sünnipäeva kingitus mulle endale :). Ja Eestist kaasa võtsin ma väga vähe riideid ja enamus, mis mul kaasas on usun, et varsti lihtsalt viskan ära, sest võtsin kaasa sellised vanemad riided, millega enam midagi teha ei ole. Niiet mul on lihtsalt hädasti vaja riideid :). Ühesõnaga on tänane päev täiega fun olnud ja homme siis selle nädala viimane tööpäev, kuna neljapäeval lähme matkama ja ees ootab 6 tunnine autosõit :). Seniks päikest teile siit kuumast Californiast :) 

No comments:

Post a Comment