Tuesday, August 13, 2013

Nädal Californias :)

Nüüd on mul siis nädal aega Californias elatud, tegelikult natuke üle nädala juba. Eestist eemal olen olnud täpselt kaks nädalat. Hetkel saan ma öelda, et olen väga rahul oma otsustega ja kõigega, kus ma olen ja mida ma teen. Mulle meeldib tohutult see Ameerikamaa siin, kuigi tean, et olen liiga vähe siin olnud, et nagu pole midagi veel näinudki. Aga see, mida ma olen näinud, kõik see mulle meeldib. Okei, mis ma siin vahepeal teinud olen...Käisime perega matkamas, sõit sinna oli ajaliselt pikk aga kuna koguaaeg oli midagi põnevat, mida vaadata, siis miu jaoks möödus see kõik kiiresti. Vahepeal tegime peatuse kalapüügi kohas, nagu forellipüük. Söödaks olid ussid, loomulikult mina neid ei puutunud, aga nagu mu pereema ikka aeg-ajalt minu imestuste peale ütleb, siis kõik on suur siin ameerikas, seda olid ka vihmaussid, selliseid pirakaid ei ole mina enne näinud. Sain teise kala ka aga see lipsas minema välja tõmmates. Kõige suurema kala sai kõige väiksem mees, kokku siame viis kala. Kui edasi hakkaisme liikuma, siis küsis pereema minu käest, et ega mul autos halb ei hakka pika ja käänulise tee peal, vastasin, et pole kunagi probleeme olnud sellega. Selle peale pereema hoiatas mind ette, et ees ootab tunni ajaline sõit väga hullu tee peal, selle hull all pidas ta silmas sinka vonkalist teed. Alguses ei olnud midagi, kõik oli korras aga kuskil sellel hetkel, kui olime juba pool teed ära sõitnud, hakkas mul sisikond nii keerama, et jube. Terve tunnike sõitsime kalju serva peal imekitsal teel ja tee iseloomulik joondus oli "S" tähe kujuline Kohale jõudes hakkas mul kohe parem. Kohta iseloomustab Eesti Lemme, telkimisplatsil oli laud ja lõkke koht. Meie perel oli kaasas selline matka varustus, mida mina ei olnud enne näinud, kokkupandav suur gaasipliit, millel olid erinevad riiulid ja muide telgis magasin ma spetsiaalse matkavoodi peal, mitte madratsi peal. Esimene päev olime lihtsalt koha peal, teine päev läksime ookeani äärde, kaljudele. Kolmas päev veetsime terve päeva rannas istudes ja ookeanit vaadates. Kohale jõudes paistis päike ja mõne hetke pärast oli palju udu ja nii päike ja udu vaheldusid terve päeva. Pärast lõunal tundisn natuke, kuidas nahk muutus tundlikuks, sain aru, et päike ikka võtab ja veel kuidas, hommikul olin näost nagu peet. Muide, pean mainima, et kaks ööd seal olid sama külmad, kui Eesti hilissügisel, niiet vot sulle Californiat. aga tagasi koju jõudes lõuna poole, oli mõnus kuumus :). Järgmisel päeval tulime koju tagasi. Tagasisõites käisime ühes BBQ söögikohas söömas ja see oli niii hea. Pärast seda veetsime aega ummikus istudes, olime ummikus kuskil tund aega kokku, ummik sai läbi siis kui lõpuks San Franciscost läbi jõudsime. Koju jõudes aitasin asjad lahti pakkida ja läksin ringi uudistama, viskasin pilgu peale H&Mile, väga hinnatud ja meelelahutuslikule linnaosale ning lõpetuseks käisin Targetis, kus veetsin ikka päris kaua aega. Lõpuks jõudsin koju kuskil kell 21 ajal, siis jutuajamised Skypes ja tuttu. Tänane tööpäev läks päris kiiresti, hommikul läksin poistega parki, tulime koju lõunat sööma ja jäimegi koju. Tegelesin pesu majandusega ja mängimisega, tööpäev lõppes juba päris varakult, kell 17.00, siis dušš ja nüüd vedelen oma toas asju ajades. 
PS! Kumb on õige, kas viitsin aega või veetsin aega :)
Kalapüük

Vaikne ookean







Ja jälle udu









4 comments:

  1. issand mul on sinu üle ikka nii hea meel ;) väga ägedad seiklused on sul olnud ja neid on veel ees..palju palju... muideks, käekett oli päris armas..ja vaata et sa siis sinna ikka paju palju kogud ;)

    ReplyDelete
  2. Aitähh sulle :) oii loodan, et kõige toredamad seiklused veel ees, tean seda :) jep loodan sinna koguda palju palju

    ReplyDelete
  3. veetsid aega, kui hästi veetsid :) ja viitsid aega, kui ei veetnud hästi :) see on minu meelest nii :D

    ReplyDelete
  4. Hmm okei :D Silleke, tänud :)

    ReplyDelete